امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
یک سریال جاسوسی برای نوروز؛
یک سریال جاسوسی برای نوروز؛

ضد حمله سریال نوروزی و ماه مبارک شبکه پنج سیما

مشاهده ۱۱۷۰
۱۴۰۱/۱۲/۲۴- ۱۰:۳۸
تعداد بازدید:1170

تامین برنامه شبکه تهران سیما برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان 1402 سریال خارجی جدید، مهیج و جذاب "ضد حمله" را به کارگردانی احمد علا الدیب و هنرنمایی هند صبری، احمد عز، صلاح عبداله و مایان السید در ژانر حادثه ای و درام روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سریال با موضوع ضد اسرائیلی تولید سال 2021 کشور مصر است که در نوروز و ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20 تماشایی می‌شود و روز بعد ساعت 10 دقیقه بامداد و 11 صبح بازپخش خواهد شد.
در خلاصه داستان ضد حمله آمده است: سیف العربی مامور مخفی اطلاعات مصر ماموریت دارد در عراق در مورد نفوذی‌های اسرائیلی و اهداف پیش روی آنها در منطقه اطلاعات جمع آوری کند. از طرفی دینا ابوزید همکار سیف در اروپا به دنبال نفوذ در سازمان‌های اسرائیلی است تا بتواند از این طریق افرادی را که برای سازمان کار می‌کنند را شناسایی کنند.
سازمان جاسوسی اسرائیل توسط شخصی به نام ریکاردو سعی در ارسال اسلحه به صحرای سینا دارد و در قالب امداد رسانی و شرکت های دارویی و غذایی نیروهای خود را در مصر و منطقه جابجا می‌کند.
هدف این سازمان بمب گذاری در اجلاس مصر است که با تلاش سازمان اطلاعات مصر "سیف و دینا" موفق به خنثی کردن اهداف آنها و دستگیری عوامل نفوذ می‌شوند و...

امتیاز شما