امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

هفت سین برنامه ای برای همه مردم ایران است

مشاهده ۲۹۵
۱۴۰۱/۱۲/۲۴- ۱۳:۲۰

مدیر رادیو فرهنگ گفت: ویزه برنامه تحویل سال این شبکه برای همه مردم ایران در هرکجای این سرزمین پهناور بخشی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر رادیو فرهنگ گفت: ویژه برنامه تحویل سال این شبکه برای همه مردم ایران در هرکجای این سرزمین پهناور بخشی را تدارک دیده است. سید مرتضی کاظمی دینان مدیر شبکه رادیویی فرهنگ بر لزوم توجه به مخاطب در برنامه سازی به ویژه نیازسنجی مخاطبان در برنامه تحویل سال تاکید دارد و می‌گوید: با عنایت به ماهیت نخبگانی شبکه فرهنگ و توجه به اینکه بسیاری از فرهیختگان، نخبگان و همچنین بسیاری از مردم اقوام و مناطق مختلف کشور، مخاطب پیگیر این شبکه هستند، رادیو فرهنگ نیز برای احترام به این عزیزان که ما را در شادترین و بهترین لحظات زندگی شان، شریک کرده اند، ویژه برنامه ای با بخش‌های متنوع و جذاب برایشان تدارک دیده که به آداب و رسوم و فرهنگ اقوام و نواحی مختلف کشور می‌پردازد و ضمن آن با پخش موسیقی اصیل مناطق مختلف کشور بصورت زنده و همچنین حضور اساتید پیشکسوت بازیگر رادیو در استودیو، تلاش می‌کند لحظاتی بانشاط و مفرح و به یادماندنی را برایشان رقم بزند.
مدیر رادیو فرهنگ می افزاید: بهره‌گیری از موسیقی‌های اقوام ایرانی، آواها، نواهای نوروزی و موسیقی اصیل ایرانی در جهت نشاط اجتماعی را نیز از دیگر فعالیت‌های این شبکه رادیویی است که علاوه بر برنامه «هفت سین» در جدول پخش این شبکه برنامه‌های متنوعی با رویکرد تعامل حداکثری با مخاطبان و شنوندگان و پخش موسیقی اقوام و اشعار بهاری برای شنوندگان در اوقات فراغت نوروزی در نظر گرفته شده است، در برنامه هفت سین علاوه بر نوازندگان مراکز استان‌ها در استودیو پخش رادیو فرهنگ ایزد کاویانی و حسین احمدی به طور زنده اجرای موسیقی دارند. همچنین در دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی موسیقی نواحی استان‌ها پخش می‌شود.وی بیان می‌کند: در هفت سین با دعوت از همکاران رسانه ملی در استان‌ها تلاش کرده ایم برنامه ای با مشارکت همه مردم ایران در اقصی نقاط کشور تقدیم شنوندگان می‌کنیم.

کاظمی دینان در پایان گفت:«هفت سین» برنامه زنده چهارساعته است که از ساعت۲۲ یکشنبه ۲۹ اسفندماه به وسعت ایران همراه شنودگان رادیو فرهنگ می‌شود.

امتیاز شما