امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

استقبال از بهار طبیعت و ماه مهمانی خدا با "ته‌چین خنده"

مشاهده ۳۴۸
۱۴۰۱/۱۲/۲۷- ۱۰:۳۱

ویژه‌ برنامۀ طنز رادیو یزد، به مناسبت ایام نوروز و حلول ماه مبارک رمضان، آماده پخش از این شبکۀ رادیویی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ته‌چین خنده» که پخش آن از پاییز امسال، هر هفته جمعه‌ها از شبکۀ رادیویی یزد آغاز شده بود، در ایام پایانی سال جاری و روزهای آغازین سال جدید نیز به طور ویژه از این شبکه پخش خواهد شد. «ته‌چین خنده» برنامه‌ای است ترکیبی با بخش‌های متنوع به تهیه‌کنندگی «فاطمه پوردهقانی فراشاه» و نویسندگی «مهدیه حسین مرشدی» و «نسرین وافی» که در قالبی طنز می‌کوشد تا علاوه بر ایجاد فضایی پرنشاط و مفرح برای مخاطبین رادیو، اطلاعاتی جالب و شنیدنی را نیز در قالب یک نمایش رادیویی به آنان ارائه دهد. در این برنامه می‌توان لطیفه‌هایی جذاب و در عین حال برخوردار از نکاتی ظریف و آموزنده را با اجرایی پرهیجان از «ناهید فرجی»، «محمد احمدی» و «محبوبه زارعیان» شنید که با پخش ترانه‌هایی شاد و امید بخش ۵۵ دقیقه‌ای مفرح را به ارمغان خواهد آورد.
از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به «حکایات چین و ماچین» (داستان‌هایی شیرین و آموزنده)، نمایش «دست‌چین» (دانستنی‌های جالب و متنوع با چاشنی شوخی و طنز) و بخش‌های کوتاه شعر، ادبیات و روایات معصومین اشاره کرد.
ویژه‌برنامۀ «ته‌چین خنده» از ۲۷ اسفند ماه تا دوم فروردین، هر  روز از ساعت ۱۶ به روی آنتن شبکۀ رادیویی یزد خواهد رفت و علاقه‌مندان می‌توانند شنوای این برنامۀ شاد و سرگرم‌کننده باشند.

امتیاز شما