امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نسیم با بهار رنگین می‌شود/نسیم با فصلی نو در ماه عاشقی

مشاهده ۴۶۰
۱۴۰۱/۱۲/۲۸- ۱۱:۰۵

شبکه نسیم، با شعار نشاط و سرگرمی‌به استقبال بهار می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز دست خوش تغییرات می‌شود و برنامه‌های شاد و مفرحی را در هفته اول فروردین ماه ۱۴۰۲ برای مخاطبان به ارمغان می آورد. برنامه‌های نظیر چاخان پاخان، بگو بخند، مسابقه سرنخ،  دست فرمون، شکرستان، چهار شگفت انگیز، کودک شو، نسیم آوا، موزه گرد، دست فرمون ، نسیما، روایت نوروز و بی انتها برنامه‌هایی هستند که با شروع نوروز و ماه بندگی از این شبکه به روی آنتن می روند.

 چاخان پاخان (آقا رشید):

برنامه تله تئاتر چاخان پاخان یا همان آقا رشید  به تهیه کنندگی حسین مروی، کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی با حضور قدرت الله ایزدی در سبک تهران و اصفهان با  ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ایی در ایام عید نوروز هر شب ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه شامل داستان‌های مختلفی است که هر داستان در چند قسمت  روایت می‌شود. بازیگرانی ازجمله: قدرت الله ایزدی، داود فتحلی بیگی، عباس محبوب، یدالله شادمانی، داود داداشی، طاهره بهرامی، شهره اشتری و .... در این برنامه به ایفای نقش پرداخته اند. 

کودک شو: ویژه برنامه نوروزی کودک شو با اجرای پژمان بازغی در شب تحویل سال روز دوشنبه  ۲۹ اسفند ماه از  ساعت ۲۱  تا ۱ بامداد  میهمان خانه‌های مخاطبان است تا لحظات شاد و مفرحی را در لحظات اخر سال رقم خواهد زد. همچنین این برنامه در ادامه نوروز، هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود. 

 بگو بخند:

‎مسابقه استعدادیابی بگو بخند به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا، کارگردانی شهاب عباسی با اجرای عبدالله روا و داوری بیژن بنفشه‌خواه، نعیمه نظام ‌دوست، هومن برق نورد و شهرام شکیبا در عرصه موسیقی، تئات، استنداپ و شعر از یکم فروردین تا ۴فروردین به صورت ویژه با حضور هنرمندانی از جمله: بهنام تشکر، یوسف صیادی، رضا شفیعی جم، امید جهان، جواد انصافی، و .....  ساعت ۱۲ بامداد به روی انتن خواهد رفت و ادامه این برنامه در  ایام عید فطر با گروه‌های شرکت‌کننده از تمام کشور در ۴مرحله  رقابتی به روی انتن خواهد رفت

سرنخ:
 مسابقه معمایی و پرچالش سرنخ به تهیه کنندگی و کارگردانی آریا طاهری با همکاری معاونت فرهنگی فراجا و شبکه نسیم در ایام نوروز با اجرای محمدرضا رهبری هر روز ساعت ۱۷ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه با ساختاری جدید و کاملا متفاوت به رخدادهای بعد از وقوع جرم پرداخته و شرکت‌کنندگان در نقش دستیار کارآگاه باید با استفاده از سرنخ‌های پرونده و بازجویی منطقی و درست مظنونین به پاسخ درست آن پرونده دست یابند. نکته مهم این است که دستیاران کارآگاه نیازی به یافتن سرنخ جدید ندارند و چالش اصلی مسابقه سرنخ در چگونگی استفاده شرکت‌کنندگان از سرنخ‌ها در اتاق بازجویی از متهمان است.

 دست فرمون:

‎سری جدید دست فرمون ویژه نوروز،  به تهیه کنندگی محمود محمودی با اجرای کامران تفتی در ۱۲قسمت ویژه ایام عید نوروز هرشب ساعت ۲۱ به روی انتن می رود. سری جدید این برنامه در همان پیست دست فرمون با رقابت های هیجان انگیز مجریان و عوامل برنامه شبکه نسیم از جمله علی رام نورایی، شهاب عباسی و ... که با چالش های خنده دار مواجه خواهند شد به روی آنتن می رود.

 چهارشگفت انگیز:

‎سری جدید چهارشگفت انگیز به کارگردانی ابوالفضل باقری واحسان محبوبی با بازیگری حسام نام آور، سید سالار میرکریمی،‌ صالح سلامت و مهرداد جوانمردی از شنبه ۲۷اسفند ماه  هر شب ساعت ۲۰از شبکه نسیم پخش می‌شود.

‎تفاوت عمده این فصل با سری قبل در تنوع موقعیت ها، موضوع، نقش ها، رقابت و مجازاتی که برای ان‌ها در نظر گرفته شده است خواهد بود که به هیجان این برنامه می افزاید.

 شکرستان:

انیمیشن دیدنی شکرستان به تهیه کنندگی سیدمسعود صفوی و  کارگردانی عباس جلالی توسط مرکز پویای نمایی صبا تولید و از روز دوشنبه ۲۹ اسفند هر روز ساعت ۱۸از شبکه نسیم پخش خواهد. سری جدید شکرستان با روایت علی همت مومیوند، نویسندگی نسیم خراشادی زاده  و مدیر دوبلاژ شوکت حجت با همان کاراکترها در فضای شهری و رویکرد اجتماعی و فرهنگی برامده از فرهنگ و سنت ایرانی با موضوعات روز و نگاه طنازانه به روی آنتن خواهد رفت.

 موزه گرد:

‎برنامه موزه گرد به تهیه کنندگی حسین ربانی در سیزده قسمت ۳۰ دقیقه ای از اول فروردین ساعت ۲۲:۳۰هرشب به روی انتن خواهد رفت. این برنامه یک پویش برای فرهنگ سازی و آشنایی بیشتر مردم با تاریخ و میراث ملی ایران است.

 نسیم آوا:

‎برنامه نسیم آوا با اجرای رضا محبی از اول فروردین هر روز ساعت۱۶:۳۰پخش می‌شود. این برنامه با پخش موسیقی اقوام، پاپ، سنتی، نوستالژی و ایتم های طنز با حال و هوای نوروز و ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش خواهد شد.

  نسیما: 
 برنامه نسیما به  تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی با دوربین مخفی‌های جدید و متناسب این ایام هر شب  از طریق شبکه نسیم به خانه‌های مردم خواهد آمد.

 روایت نوروز:
  برنامه روایت نوروز به تهیه کنندگی و کارگردانی کامران سیف اللهی در ۲۵ قسمت  هر روز در فواصل مختلف برنامه‌های شبکه نسیم با روایت میهمانان غیر ایرانی، چهره‌های فرهنگی و علمی‌بین المللی  از تجربه نوروز در ایران و اشتراکات آن با ایران به روی آنتن خواهد رفت. 

 همچنین با شروع ماه مبارک رمضان برنامه بی انتها به کنداکتور این شبکه اضافه خواهد شدکه از پنجشنبه ۳ فروردین ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.

 

امتیاز شما