امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جوایز متعدد برای کاهش تلفات جاده ای در برنامه «به خاطر من»
جوایز متعدد برای کاهش تلفات جاده ای در برنامه «به خاطر من»

تخلف نکنید موتور بگیرید

مشاهده ۹۳۵
۱۴۰۱/۱۲/۲۸- ۱۴:۲۰
تعداد بازدید:935

برنامه «به خاطر من» به شرکت کنندگانی که تخلفی در نوروز و رمضان نداشته باشند، به قید قرعه به صد نفر هدیه 20 میلیون تومانی و 30 دستگاه موتور سیکلت هدیه می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  برنامه «به خاطر من» کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه اول سیما هر شب از این شبکه پخش می‌شود.

«به خاطر من» برنامه ای ترکیبی است که با حمایت راهنمایی و رانندگی  و به کارگردانی محمدرضا مروتی و تهیه کنندگی کمال فیض آبادی در ایام نوروز روی آنتن شبکه اول سیما می رود.  حمزه صالحی، از نویسندگان موفق سریال هایی مثل افسانه هزار پایان، خنده بازار، محله تهرونی‌ها و .. و فیلم هایی مثل دینامیت، تگزاس2،  انفرادی و ... نویسنده این مجموعه است.

 

برنامه «به خاطر من» با اجرای سید احمد رضا موسوی و بازی مهدی امینی خواه، سامان گوران، بیتا خردمند، فرشاد یاسر، امیر زمانی، یاسین اسدی رویکردی طنز تلاش می‌کند تا در اشاعه فرهنگ رانندگی و کاهش حوادث جاده ای یاری رسان دیگر دستگاههای ذیربط در این زمینه باشد تا تلاش 25 هزار نیروی راهنمایی و رانندگی در ایام عید امسال نتیجه داشته باشد. نکته جالب توجه اینکه برای این برنامه عبدالجبار کاکایی، شعر سروده، محمدرضا چراغعلی آهنگسازی کرده و حامد طاها نیز خوانندگی کرده است.

امتیاز شما