امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سرسفره خدا» ویژه‌ برنامه سال تحویل شبکه کودک

مشاهده ۴۴۵۱
۱۴۰۱/۱۲/۲۹- ۰۸:۲۴

«سر سفره خدا» ویژه برنامه سحر کانال نهال بعد از سه سال دوری از آنتن به شبکه کودک بازمی‌گردد تا مهمان خانۀ روزه اولی‌ها باشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امسال دوشنبه 29 اسفند از ساعت 22 تا 2 شب به صورت زنده، ویژه‌برنامه سال تحویل «سر سفره خدا» به تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد روی آنتن این شبکه خواهد رفت.
این برنامه با اجرا و ایفای نقش احسان مهدی، حامد مدرس، امیر سهیلی و شهرام شکیبا قرار است میزبان خیل کثیری از مجریان، بازیگران و عروسک‌های حال حاضر و سابق حوزه کودک صداوسیما باشد و در لحظه سال تحویل این نقش آفرینان حوزه کودک را سر سفره خدا دور هم گرد می‌آورد.
همچنین این برنامه پس از حدود 3 سال دوری از آنتن، از 3 فروردین 1402به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به عنوان برنامه سحرگاهی شبکه کودک به مدت 90 دقیقه از ساعت 3:30 صبح روی آنتن این شبکه خواهد رفت. لوکیشن برنامه در خانه ای مجاور یک مسجد است که در هر سحر نمایش طنزی جرا می‌شود همچنین برنامه در هر قسمت مهمانانی ویژه دارد. محتوای برنامه سحرگاهی سرسفره خدا، با محوریت سورۀ «نور» قرآن کریم طراحی شده است. آیتم‌های برنامه شامل: نماهنگ، با من بودین، رادیو محله و آیتم اخلاقی که گفتگو با بچه‌ها است خواهد بود.ذ

امتیاز شما