امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

دید و بازدید رمضانی با رادیو نمایش

مشاهده ۵۲۶
۱۴۰۲/۰۱/۰۳- ۱۱:۱۱

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دو ویژه برنامه «همسفره» و « فصل وصل» به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می روند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «همسفره» ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان است که هر روز ساعت 17:00 از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود؛ این برنامه رفتارهای فردی و اجتماعی را با توجه به آموزه‌های قرآنی و احادیث به مخاطبان آموزش می دهد. همچنین با حضور میهمان‌های مختلف دید و بازدید رمضانی در شبکه رادیویی نمایش با حال و هوای معنوی برگزار می‌شود.
محسن جواهری و نسیم صباغان تهیه کنندگان، نگین خواجه نصیر گوینده بازیگر، سهیلا خدادادی نویسنده و معصومه عزیز محمدی، راضیه مومیوند و محمد شریفی مقدم بازیگران ویژه برنامه «همسفره» هستند.
همچنین ویژه برنامه سحر« فصل وصل» به مدت ۳۰ شب، از فضایل روزه داری و توصیه‌ها و بهجت مومنانه سخن می‌گوید و مخاطبان نسل امروز می توانند شنونده برنامه ای باشند که صدای گویندگانش بیش از نیم سده در رادیو طنین انداز بوده است. صدای هنرمندانی چون: امیر نوری ، مریم نشیبا، و بهروز رضوی.
بازخوانی متون عرفانی، حکمت، پند آموز، ادبیات فاخر زبان و ادبیات فاخر فارسی با صدای امیرنوری و بهروز رضوی، تلفیق کارشناسی و گزارش با صحبت های اساتید و بزرگانی چون: مرحوم فلسفی، مرحوم ضیا آبادی، مرحوم علامه جعفری، مرحوم حق شناس و صدای شنوندگان که توسط سعید سلطانی گزارشگر برنامه ضبط شده است و نیز تلفیق سخنرانی‌های معرفتی و مذهبی که با آواها و نواهای عرفانی میکس شده، همچنین رنگین کمانی از صداهای بازیگران و پیشکسوتان رادیو نمایش، همچون صداهای ماندگار محسن بهرامی، مناجاتهای مرحوم احمد گنجی، پخش دعای سحر با نواهای مختلف- به ویژه مرحوم موسوی قهار، پخش اذان و مناجات و دعای هرروز ماه مبارک رمضان از جمله آیتم های برنامه سحرگاهی رادیو نمایش است.
ویژه برنامه سحرگاهی "فصل وصل" به تهیه کنندگی علیرضا بِهروش و محمدتاجیک، گویندگی سیدیوسف رحیمی و صداهای ماندگار امیرنوری، مریم نشیبا، بهروز رضوی، کارشناسی میرهاشم حسینی، نویسندگی مریم چوپانی، تدوین سخنرانی اساتید و بزرگان به کوشش مائده ماهر، گزارشگری سعید سلطانی -از ساعت ۳:۳۰، در ماه مبارک رمضان، به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

امتیاز شما