امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه‌های نوروز و ماه رمضان رادیو ورزش مشخص شد

مشاهده ۲۶۹
۱۴۰۲/۰۱/۰۶- ۱۳:۱۲

شبکه رادیویی ورزش همزمان با آغاز بهار طبیعت و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه‌های مختلفی همراه مخاطبین است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه رادیویی در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با ویژه‌ برنامه‌های مختلفی مخاطبین را همراهی می‌کند.
علی اصغر احمدی مدیر گروه مسابقات ورزشی هم درخصوص ویژه برنامه‌های این گروه خاطرنشان کرد: ویژه برنامه "بهار ورزش" در ایام سال نو و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان باعث تاثیرگذاری چند برابری شده و هر روز از ساعت 10 الی 12 از شبکه رادیویی ورزش پخش خواهد شد. در این برنامه سعی خواهد شد فضای مفرح و شاد همراه با گردشگری، بخش طنز، ایرانشناسی، اطلاعات ورزشی و.... در برنامه جاری باشد. البته در روزهای ماه مبارک رمضان نکات تغذیه‌ای مرتبط با روزه‌داری، ورزش در ایام ماه مبارک رمضان، نکات کوتاه قرآنی، نکات معنوی مرتبط با ماه مبارک رمضان و..... به مخاطبان ارائه شود. همچنین در "بهار ورزش" یک خانواده 5 نفره به استان‌های مختلف سفر می‌کنند و با مناطق گردشگری آشنا می‌شوند و در ایام ماه مبارک رمضان هم در تهران خواهند بود.
در ادامه مریم رستمی مدیر گروه تفریحات و ورزش همگانی رادیو ورزش و مدیر کانال ورزش بانوان ضمن تبریک آغاز بهار طبیعت درباره ویژه برنامه‌های نوروز 1402 گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز شبکه رادیویی ورزش در ساعات پیش از افطار اقدام به طراحی برنامه‌ای شاد و تفریحی با عنوان "عصرهای بهاری" با سه محوریت ماه مبارک رمضان، نوروز و ورزش کرده است. طراحی بخش‌های طنز و شاد با حضور بازیگران و مجریان برنامه عصرانه و پخش پیام ورزشکاران، ارتباط با استان‌ها و مراکز خدمات رسانی نوروزی، پخش خبر و..... از جمله مهمترین قسمت‌های این برنامه است.
مدیر کانال ورزش بانوان درباره برنامه‌های این کانال رادیویی عنوان کرد: به دلیل تعطیلی ورزش قهرمانی در این ایام، برنامه‌های این کانال به صورت ضبطی با موضوع ورزش بانوان در سالی که گذشت تهیه و پخش خواهد شد. همچنین یک برنامه زنده از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با محوریت ورزش و خانواده از شبکه رادیویی ورزش و کانال بانوان همزمان پخش می‌شود. داستان زندگی من، بانوان سلامت باشید هم از برنامه‌های تولیدی است که در این ایام پخش خواهد شد. البته در صورت برگزاری مسابقه داخلی یا خارجی جدول پخش برنامه‌ها تغییر و مسابقه بانوان پخش می‌شود.
در خاتمه محمدرضا خاکپور مدیر گروه فرهنگ و علوم ورزشی ضمن تبریک سال جدید در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ویژه برنامه افطار این شبکه با عنوان "ضیافت پهلوانان" از ابتدای ماه مبارک همه روزه از ساعت 18 الی 19:30 به صورت زنده روانه آنتن خواهد شد. این برنامه، ویژه حال و هوای معنوی اوقات افطار بوده و به صورت ویژه به مسئولیت اجتماعی ورزشکاران در ایام ماه مبارک رمضان اختصاص خواهد داشت. با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای انجام شده بخشی از برنامه در زورخانه‌ها و آیین‌هایی که در زورخانه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد. همچنین موضوعاتی چون اخلاق و روحیه پهلوانی و فرهنگ جوانمردی در این برنامه مورد تاکید قرار می‌گیرد. پویش‌هایی هم با هماهنگی این فدراسیون در نظر گرفته شده که در کنار گلریزان‌ها که در زورخانه‌های کشور انجام خواهد شد، رادیو ورزش نیز با ورزشکاران همراه و همگام می‌شود. تغذیه در رمضان، احکام روزه ورزشکاران و  دلگویه‌های ورزشکاران  از بخش‌های مهم این برنامه است.
وی اضافه کرد: برنامه "نسخه ورزشی" این شبکه هم به موضوعاتی چون اصول ورزش در این ماه و تغذیه ورزشکاران در ماه رمضان اختصاص دارد. این برنامه هم همه روزه روی انتن رادیو ورزش می‌رود.

امتیاز شما