امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از معرفی هنرمندان تا نگاهی به بهاریه‌ها در « هنرنامه» رادیو فرهنگ

مشاهده ۲۳۸
۱۴۰۲/۰۱/۰۹- ۰۶:۰۵

برنامه « هنرنامه» پنجشنبه ۱۰ فروردین بخش های متنوعی دارد که یکی از این بخش ها معرفی شخصیت است که درباره علی اکبر صنعتی صحبت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هنرنامه از زوایایی به مقوله‌های فرهنگی و هنری می‌پردازد که در دیگر برنامه‌های شبکه رادیویی فرهنگ کمتر از آن زاویه پرداخته می‌شود و گذری بر فرهنگ، هنر و ادب در عرصه داخلی و بین المللی دارد و در هر برنامه یک ساعته گروه برنامه ساز با حضور مجری مولف برنامه به موضوعاتی از قبیل چهره‌ها و مفاخر فرهنگی، آثار برجسته فرهنگی، ادبیات و هنر کلاسیک، موسیقی و سینما ، تئاتر ، هنرهای تجسمی و....و راویان آن می‌پردازد ‌ودر این هفته ۱۰ فروردین که از ساعت ١٥:٠٠ پخش می‌شود ،شاهرخ سرلک درباره قطعات بهاری و نحوه شکل گیری و تقسیم آن‌ها در موسیقی اقوام مطالبی را بیان می‌کند .
در بخشی دیگر از برنامه حمیده رستگار دوست درباره محمد زمان زمانی نقاش و تصویرگر کتاب کودک صحبت می‌کند‌و در ادامه بخشی درباره استاد علی اکبر صنعتی نقاش و مجسمه ساز ایرانی پخش می‌شود. تفالی به غزلیات حافظ با استاد باقر خلیلی از دیگر بخش های این برنامه است.
« هنرنامه» را پنجشنبه‌ها از گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی« حسین رحمانی» و اجرای کارشناسی« حامد موسوی» روی موج اف ام‌ردیف۱۰۶ مگاهرتز بشنوید.

امتیاز شما