امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
رادیوگلستان در شب های قدر
رادیوگلستان در شب های قدر

رادیو گلستان از ساعت دل دادگی تا محراب و معراج در شب های قدر

مشاهده ۱۸۵
۱۴۰۲/۰۱/۲۰- ۱۲:۳۲
تعداد بازدید:185

رادیو گلستان با فرا رسیدن لیالی قدر و ایام سوگواری مولی الموحدین حضرت علی(ع) تلاش می‌کند با پخش ویژه برنامه‌های مختلف در شب های قدر حال و هوای معنوی خاصی را در شب نزول قرآن، برای شنوندگان همیشه همراه  خود همچون سال های گذشته فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای گلستان در شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) با ویژه برنامه با عنوان «ساعت دل دادگی» از ساعت 22:00 به مدت 240 دقیقه به تهیه کنندگی نور محمد گیلانی، گویندگی فاطمه شاه حسینی، با هدف معرفی ابعاد شخصیت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، تشریح ویژگی‌های اخلاقی و انسانی آن حضرت، مناجات خوانی، سخنرانی، قرائت دعای افتتاح، جوشن کبیر و... روی آنتن می رود.

در شب دوم از شب های قدر این برنامه به تهیه کنندگی شهده شاکری نژاد، گویندگی ارمغان سرایداری به مدت  240 دقیقه از ساعت 22:00  به بیان شرح حال و لحظه شهادت آن حضرت پخش می‌شود.

«ساعت دل دادگی» در شب سوم نزول قرآن به تهیه کنندگی محسن بنیامین، گویندگی زهرا حسن زاده،  ساعت 22:00 به مدت 240 دقیقه به بیان اندیشه‌های امام علی(ع) در عرصه‌های حکومت، عدالت و امامت، مناجات خوانی، سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر و... می‌پردازد.

رادیو گلستان همچنین در روز چهارشنبه 23 فروردین روز شهادت حضرت امام علی (ع) از ساعت 09:00 به مدت 120 دقیقه با ویژه برنامه «محراب تا معراج» به تهیه کنندگی عباس رسول آبادی و گویندگی حسین عاشور با پرداختن به زندگی حضرت علی (ع)، دستگیری از مستمندان، کمک مومنانه، دعوت از کارشناسان مذهبی و ... روی آنتن می رود.

تصاویر

امتیاز شما