امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تجلی شب های قدر در سیمای گلستان

مشاهده ۲۵۲
۱۴۰۲/۰۱/۲۰- ۱۲:۳۴

معاونت سیمای گلستان برنامه‌های مختلف و متنوعی جهت پخش در لحظات ارزشمند و ملکوتی لیالی قدر تدارک دیده است تا پاسخگوی سلایق و علایق مخاطبان مختلف باشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم پرفیض شب‌های قدر که از شب 19 رمضان آغاز می‌شود به صورت زنده از شبکه استانی گلستان به تهیه کنندگی وکارگردانی محمد مهدی ناصری تقدیم بینندگان شب زنده دار می‌شود.

سیمای گلستان در اولین شب قدر شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، سخنرانی حجت الاسلام علی طاهری را از مسجد آذربایجانی‌ها (مسجدالرضا) و سه تیم سیار با استقرار در امامزاده عبدالله گرگان و دو روستای زیارت و آهنگرمحله، شب بیست و یکم سخنرانی آیت الله نورمفیدی را از مصلی نماز جمعه گرگان و سه تیم سیار یکی در امامزاده عبدالله گرگان و دو روستای نصرآباد و یساقی و شب بیست و سوم سخنرانی حجت الاسلام سید محمد علوی گرگانی را ازمسجد جامع گرگان و سه تیم سیار در امامزاده عبدالله گرگان و دو روستای نوده ملک و مرزنکلاته را روی آنتن می‌برد.

سیمای گلستان از ساعت 23:15 همراه با شب زنده داران مراسم  پخش ادعیه ی شب های قدر همچون جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن را از شبکه گلستان تقدیم بینندگان همیشه همراه خود می‌کند.

تصاویر

امتیاز شما