امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

نیمه دوم ماه رمضان با «قصه‌های من و آقاجان» از شبکه پویا

مشاهده ۴۴۰
۱۴۰۲/۰۱/۲۰- ۱۴:۴۸

انیمیشن عروسکی «قصه‌های من و آقاجان» در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 14:45از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سری سوم مجموعه «قصه‌های من و آقاجان» در 15 قسمت 11 دقیقه‌ای و با حال و هوای ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی محسن نبی یان و کارگردانی امیر فیضی با تکنیک استاپ موشن برای گروه سنی کودک تهیه و تولید شده است.

«قصه‌های من و آقاجان» در فضا و حال و هوایی کاملاً ایرانی در جریان دارد. پدر بزرگ، کوچه و محله‌هایی با حال و هوای یک زندگی ساده، بازارچه، مسجد، محل و فضاهایی از این قبیل، بخش های مهمی از فضاسازی مجموعه را عهده دارد.

نرگس شخصیت اصلی این مجموعه راوی قصه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان برای خودش، خانواده و اطرافیان، محله و شهر و آبادی شان اتفاق می افتد. این قصه‌ها به زندگی، روابط ، رفتارها و برخوردهایی می‌پردازد که بین بچه‌ها و گاه آدم بزرگ ها جریان داشته و با حس و حالی شیرین و کودکانه روایت می‌شوند.

این روایت ها بیانگر درس ها و نکات اخلاقی، آموزنده هستند که توسط نرگس تعریف و با همراهی بزرگترها و به خصوص پدر بزرگ او (آقاجان) تصحیح و هدفمند می‌شوند.

هر کدام از قصه‌های این مجموعه براساس سر فصل یا موضوعی خاص شکل می‌گیرند. موضوعاتی که به شکل مستقیم و یا معنایی به ماه مبارک یا آیین‌ها، مراسم و آداب روزه داری و عبادت مرتبط بوده و با بیانی خاص، شیرین و کودکانه ارائه می‌گردند.

امتیاز شما