امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌ای برای آوینی انقلاب

مشاهده ۲۸۲
۱۴۰۲/۰۱/۲۰- ۱۴:۵۷

ویژه برنامه «تماشاگه راز» از قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبان شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «تماشاگه راز» نام ویژه برنامه شبکه افق به مناسبت ایام شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی است که از قاب این شبکه مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.
این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد کرد و اجرای مرتضی شعبانی از دوستان نزدیک این شهید بزرگوار تولید شده و به ابعاد مختلف فعالیت شهید آوینی و تشکیل گروه مستند روایت فتح می‌پردازد.
این برنامه در پنج قسمت به صورت ضبطی تهیه شده و علاقه مندان می‌توانند این برنامه را شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۲۱ و تکرار هر قسمت آن را روز بعد در ساعت‌های ۷ و ۱۳:۳۰ تماشا کنند.
محمد کرد تهیه‌کننده این برنامه درباره چرایی تولید آن گفت: به دلیل آنکه در ایام شهادت شهید آوینی و 20 فروردین هستیم تصمیم بر آن شد که یک اثر چند قسمتی تولید کنیم که در این ایام برابر دیدگان مخاطبان قرار گیرد.
وی افزود: در اغلب برنامه‌های مربوط به شهید آوینی در مورد روحیات و اخلاق این شهید بزرگوار صحبت می‌شود و این تکراری شده است. ما تلاش کردیم از جنبه جدیدی به موضوع شهید آوینی ورود کنیم و به همین دلیل به سراغ روایت فتح و کتاب تماشاگه راز رفتیم.
کرد تاکید کرد: برنامه به پنج قسمت تقسیم شده و به اجزای مختلف مجموعه روایت فتح می‌پردازد. در این برنامه با استفاده از افرادی که در کنار شهید آوینی بودند و در شکل گیری روایت فتح نقش برجسته‌ای داشتند به مجموعه می‌پردازیم . 

وی ادامه داد: ویژه برنامه تماشاگه‌راز کار مشترکی از شبکه افق و مجموعه‌ی روایت فتح است. به منظور تولید بهتر دوستانمان در این مجموعه در بخش‌های مختلفی به ما از حیث ابعاد کمک کردند.
تهیه‌کننده ویژه برنامه تماشاگه‌راز خاطرنشان کرد: برنامه به صورت گفتگو محور تولید شده و به این شکل است که در حین گفتگوها تلاش کردیم تا به فراخور صحبت مهمان تصاویر مرتبط با آن گفتگو را نمایش دهیم و در کل آیتم‌ها برگرفته از صحبت مهمان‌هاست.
وی در ادامه ضمن توضیح اهمیت پرداخت به شخصیت‌هایی همچون شهید آوینی گفت: در سال‌های مختلف با موضوع شهید آوینی تولیدات متنوعی تولید شده است اما با توجه به شخصیت فراگیر و جنبه‌های مختلف این شهید بزرگوار جای کارهای بسیاری وجود دارد.

امتیاز شما