امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

مراسم احیا ویژه ناشنوایان در شب‌های قدر

مشاهده ۴۳۷
۱۴۰۲/۰۱/۲۰- ۱۶:۳۸

مراسم احیا ویژه ناشنوایان از ساعت ۲۱:۴۵ در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی با مشارکت شبکه سلامت سیما ، سازمان بهزیستی کشور و تولیت آستان قدس رضوی برای بهره‌مندی ناشنوایان از مراسم معنوی شب‌های قدر همراه با حضور مترجم ناشنوایان برگزار و به طور همزمان از شبکه سلامت پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ویژه ناشنوایان، با قرائت کلام الله مجید و زمزمه فرازهای دعای جوشن کبیر توسط «سید علی‌اکبر عبدالقادری» آغاز خواهد شد و در ادامه پس از مداحی «احمد واعظی» مراسم قرآن به سر، توسط حجت‌الاسلام «عبدالکریم عابدینی» اجرا می‌شود.

در شب احیای بیست‌ویکم «کاظم ضمیرخورسندی» ذاکر محفل خواهد بود و «محمود کریمی» نیز همراه با این زائران، دعای جوشن کبیر را قرائت خواهد کرد؛ همچنین حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم، به ایراد سخنرانی و اجرای مراسم قرآن‌به سر می‌پردازد.

در شب بیست و سوم ماه مبارک نیز «سید علی‌اکبر عبدالقادری» و «کاظم ضمیرخورسندی» دعای پرفیض جوشن کبیر را زمزمه می‌کنند و پس از مداحی «امیر عارف» مراسم قرآن‌به‌سر با حضور حجت‌الاسلام «مسعود عالی» برگزار می‌شود.

امتیاز شما