امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

برنامه تلویزیونی «مردم دوست داشتنی» امیدآفرین است

مشاهده ۶۶۲
۱۴۰۲/۰۱/۲۱- ۱۸:۳۱
تعداد بازدید:662

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از پشت صحنه برنامه تلویزیونی «مردم دوست داشتنی» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عصر روز 20 فروردین ماه دکتر علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، از پشت صحنه و برنامه تلویزیونی «مردم دوست داشتنی» بازدید کرد و با مدیران شبکه یک سیما، تهیه کننده برنامه و سایر عوامل گفت وگو کرد.
آقامحمدی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برنامه «مردم دوست داشتنی» گفت: تبریک می‌گویم به همه عوامل در این برنامه، امسال ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما با نوع نگاه امیدآفرینانه و معرفی نخبگان فعال، مردم دوست داشتنی را تصویر کردند که نوع نگاهشان به زندگی روبه پیشرفت و روبه جلو است، نگاهشان به زندگی ایستا یا جنبه منفی به گذشته را ندارد، اگر هم در این برنامه به گذشته اشاره می‌شود نگاهش مسیر پیشرفت و پستی و بلندی‌ها طی شده برای یک خیز روبه جلو است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: البته به نظر بنده باید به این نکته اشاره شود که ما با همه تلاش های صورت گرفته به ویژه مواردی که در این برنامه به آن اشاره شده است باز هم به سرعت خیلی بیشتری برای پیشرفت نیاز داریم.
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در پایان اظهار داشت: جوانی جمعیت ما 25 سال است، یعنی ما 25 سال فرصت داریم و این زمان کمی نیست به شرط اینکه ما پیشرفت روبه جلو را با سرعت ادامه دهیم. در کشور ما جای توسعه بسیار وجود دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و با همراهی مردم دوست داشتنی بتوانیم ضمن استفاده صحیح از منابع انرژی روند روبه جلو و پیشرفت را ادامه دهیم.
در این بازدید میثم مرادی، مدیر شبکه یک سیما و تعدادی از مدیران این شبکه دکتر آقامحمدی را همراهی کردند.
«مردم دوست داشتنی» با اجرای جعفر خسروی و تهیه‌کنندگی امیر بشیری ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان است که به کوشش گروه اجتماعی شبکه یک سیما هر روز ساعت ۱۷:۳۰ به صورت زنده و مستقیم از آنتن این شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.
نخبگان، فعالان شرکت‌های دانش بنیان و گروه‌های تخصصی جهادی و چهره‌های تاثیرگذار در پیشرفت و توسعه کشور میهمانان برنامه «مردم دوست داشتنی» هستند.

تصاویر

امتیاز شما