امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان صداوسیمای گلستان

مشاهده ۳۹۰
۱۴۰۲/۰۱/۲۷- ۰۹:۴۵

در مراسمی‌ با حضور معینی مدیرکل بازنشستگی سازمان، شکری نیا مدیرکل مرکز از بازنشستگان صداوسیمای گلستان که در سالهای 98 تا 1401 به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل بازنشستگی دراین مراسم گفت: رویکرد جدید سازمان اولویت قائل شدن به سرمایه انسانی و در رأس آن پیشکسوتان رسانه ملی است.

معینی ضمن ابلاغ سلام رئیس ارجمند سازمان و معاون محترم منابع مالی و سرمایه انسانی به همکاران بازنشسته مرکز گلستان، ضمن خداقوت و آرزوی سلامتی درخواست کرد: از طریق کانون بازنشستگی، همبستگی خود را حفظ و برای حل مشکلاتشان برنامه ریزی کنند.

وی به طرح های اداره کل بازنشستگی که با همکاری مرکز بهداشت و صندوق بازنشستگی برنامه ریزی و در حال اجراست اشاره کرد و افزود: تا پایان فروردین 1402 برخی از این طرح ها اجرایی ودر سال 1402 نیز مابقی از جمله نسخه الکترونیکی بهداشت و درمان اجرایی خواهد شد و بازنشستگان سازمان صداوسیما شاهد ثمرات آن خواهند بود.

معینی افزود: طرح های رفاهی، اقتصادی و معیشتی ازجمله تاسیس شرکت سهامی، راه اندازی شرکت های تولیدی در صندوق بازنشستگی سازمان صداوسیما از نمونه برنامه‌هایی است که در آینده ای نزدیک شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

در ادامه مراسم مدیرکل صداوسیمای گلستان ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به مدیران کل بازنشستگی و خدمات رفاهی و اجتماعی سازمان، همکاران بازنشسته و خانواده آنان و همچنین مدیران مدعو گفت: اگر رسانه ملی به این حجم و گستردگی فعالیت رسیده و مانند سدی در مقابل دشمنان کشور ایستاده، مدیون فعالیت و جهاد شبانه روزی پیشکسوتان است.

شکری نیا اظهار داشت: در دین اسلام افراد بازنشسته جایگاه بسیار والا دارند و در آیات و روایت های متعدد بر تکریم و احترام به سالمندان تاکید شده است و ما همیشه آماده پاسخگویی به بازنشستگان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت تلاش های بازنشستگان رسانه به عنوان سرمایه‌های ارزشمند افزود: شما عزیزان سال های متمادی در مرکز گلستان تلاش های گرانسنگ در پیشبرد اهداف رسانه انجام دادید و همواره افتخار آفرین بودید.

مدیر کل صداوسیما به بازدیدها و عیادت ها از بازنشستگان اشاره کرد و گفت: ما در این مرکز برای همکاران بازنشسته در همه طرح ها اولویت خاص قائل شده ایم.

شکری نیا تکریم بازنشستگان و راه اندازی کارهای آنها در کمترین زمان ممکن را یکی از مهمترین دستور کارهای کارکنان مرکز دانست و بیان داشت: بازنشستگانی که طرح یا ایده‌های خلاقانه ای در پیشبرد اهداف سازمان در سند تحول دارند استقبال می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: تا پایان فروردین 1402 تکلیف همکاران تبصره 4 مرکز و سازمان مشخص می‌شود و افق روشنی در سند تحول سازمان شاهد خواهیم بود.

در ادامه این مراسم با حضور معینی مدیرکل بازنشستگی وعابدینی مدیرخدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگی سازمان جلسه ای با اعضای کانون بازنشستگی مرکز گلستان برای بررسی مشکلات همکاران بازنشسته برگزار شد.

گفتنی است معینی به همراه شکری نیا با حضور در منزل تعدادی از بازنشستگان، ایثارگران پیشکسوت و مستمری بگیران از آنان عیادت و ضمن مساعدت، مشکلات آنان را بررسی نمودند.

امتیاز شما