امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعامل همه جانبه رسانه ملی با نیروی انتظامی استان

مشاهده ۲۹۱
۱۴۰۲/۰۱/۲۷- ۰۹:۴۸

دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان با حضور در دفتر شکری نیا مدیر کل صداوسیمای استان در خصوص تعامل و همکاری بیشتر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای گلستان در این دیدار با اشاره به اهمیت وجود نظم و امنیت در جامعه گفت: وجود امنیت یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه و آبادانی در جامعه بوده و بدون آن هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

شکری نیا در ادامه افزود: دشمن بسیار فعال است و می‌کوشد با برهم زدن افکار عمومی و آرامش مردم برخی انتقادات را به نارضایتی در کشور تبدیل کند و آرامش روانی جامعه را برهم زند و در این میدان نقش رسانه ملی و نیروی انتظامی‌بسیار مهم است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه ملی یار نیروی انتظامی و نیروی انتظامی یار رسانه ملی است، گفت: امیدوارم در این برهه زمانی و مقطع حساس با نهایت هماهنگی در مسیر حفظ آرامش مردم عمل کنیم، چراکه صیانت از حریم کشور و تأمین آرامش و امنیت برای مردم از مهم‌ترین امور است.

مدیر کل رسانه استانی، با بیان نقاط اشتراک رسانه ملی و نیروی انتظامی، بر اهمیت همکاری و هماهنگی بیشتر این دو دستگاه با یکدیگر برای حفظ امنیت و آرامش مردم در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و اظهار داشت: تولید برنامه‌های فاخر و تاثیرگذار برای امنیت بخشی به جامعه و آگاه سازی شهروندان موضوعی است که حتما صداوسیما با همکاری پلیس به آن خواهد پرداخت.

در ادامه فرمانده انتظامی استان گلستان ضمن قدردانی از تلاش های رسانه ملی و نقش بی بدیل رسانه استانی در همراهی با نیروی انتظامی درایجاد امنیت بیشتر گفت: این همکاری و همراهی باعث شده تا اطلاعات مردم نسبت به قابلیت‌ها و خدمات نیروی انتظامی افزایش یابد و بخش اعظمی از ماموریت های پلیس در حوزه پیشگیری منوط به همکاری و تعامل نزدیک با صدا و سیما است.

دادگر با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن در مقابله با ملت ایران گفت: با وجود همه این فشارها و اقدامات خصمانه، دشمن در نهایت امروز به جنگ روانی در عرصه‌های مختلف روی آورده است و مهمترین ابزار و استراتژی دشمن استفاده از رسانه‌هاست.

وی تصریح کرد: اگر همه نهادهایی که متولی کار‌های فرهنگی هستند دست به دست هم داده و نسبت به موضوع پیشگیری از وقوع جرم حساسیت‌های لازم را داشته باشند قطعا نتایجی دست خواهد داد که در نهایت به نفع جامعه ما خواهد بود.

در پایان فرمانده نیروی انتظامی استان با قدردانی از تلاش‌های رسانه ملی از مدیرکل و معاونان این مرکز به پاس تلاش های شبانه روزی و تعامل سازنده با نیروی انتظامی‌با اهدای لوح قدردانی کرد.

تصاویر

امتیاز شما