امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
عید سعید فطر و صدا‌وسیمای گلستان
عید سعید فطر و صدا‌وسیمای گلستان

شوق وصال تا عید بندگی در روز عید سعید فطر

مشاهده ۳۰۳
۱۴۰۲/۰۱/۳۰- ۰۹:۱۶
تعداد بازدید:303

با فرا رسیدن عید سعید فطر صدا‌وسیمای گلستان برای میهمانان ضیافت الهی ویژه برنامه‌هایی را با عناوین «شهد شکر»، «شوق وصال» و «عید بندگی» روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پس از یک ماه عبادت و بندگی به‎ مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر معاونت سیمای گلستان با ویژه برنامه‌های متنوع  از جمله «عید بندگی» در دو قسمت 75 دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی رئیسی به‎صورت زنده تقدیم بینندگان همیشه همراه گلستانی می‌شود.

این برنامه با هدف ایجاد لحظات شاد و معنوی برای مخاطبان در تعطیلات عید سعید فطر با بخش های مختلفی از جمله پخش بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، پرداختن به آداب و رسوم عید فطر، مباحث کارشناسی، گزارش، پخش قطعات طنز، نمایش کوتاه شاد، بهره‎مندی از ظرفیت هنرمندان استان، ارتباط با مشهد مقدس، موسیقی و پیامک‎های مخاطبان با موضوعات آداب و مناسک دینی مربوط به عید فطر، اکرام مستمندان، صله رحم، اجرای زنده سرود و موسیقی در محل استودیو، حضور کارشناسان مذهبی شیعه و اهل سنت و ...با اجرای مهدی حاجی احمدی روی آنتن می رود.

شبکه استانی صدای گلستان دو ویژه برنامه «شهد شکر» و«شوق وصال» را نیز برای ایام عید سعید فطر تدارک دیده است.

« شهد شکر» عنوان برنامه ایست که به تهیه کنندگی مجتبی طالبی و گویندگی حسین عاشور از ساعت 06:00 صبح روز عید سعید فطر از رادیو گلستان به مدت 120 دقیقه با رویکردی شاد وارتباط زنده با گزارشگران حاضر در مناطق استان، کارشناس مذهبی به سمع شنوندگان همیشه همراه می رسد.

صدای گلستان با پخش زنده، ویژه برنامه «شوق وصال» در دو روز متوالی از ساعت 09:00 تا 11:00 صبح روز اول به تهیه کنندگی محسن بنیامین، گویندگی زهرا حسن زاده و روز دوم به تهیه کنندگی رابعه اخلومدی، گویندگی فاطمه شاه حسینی با بخش های مختلفی از جمله پخش کلام رهبری، بخش کارشناس مذهبی با موضوع عید بندگی، عفو و بخشش،  پاداش بندگی، کمک به همنوعان، معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف استان درعید سعید فطر، گزارش و پیامک مردمی، موسیقی پاپ و سنتی و ... بصورت زنده در فضای شاد و مفرح از رادیو گلستان پخش می‌شود.

«سایرایاراولکام» عنوان ویژه برنامه ایست که رادیو ترکمنی و برون مرزی برای شنوندگان داخل و خارج از کشور در نظر گرفته است که در دو روز به صورت زنده به مدت 90 دقیقه از ساعت 15:00 همراه با برنامه‌های شاد و متنوع ویژه ایام عید سعید فطر شامل بخش هایی از قبیل نمایش طنزرادیویی، موسیقی، سرود های سنتی با حضور کارشناسان مذهبی، پخش تلفن‌های مردمی و ... روی آنتن می رود و و از دیگر برنامه‌های این حوزه «چشمه ایمان» 2 برنامه به مدت 20 دقیقه، «در آینه شعر» 1 برنامه به مدت 5 دقیقه، «نغمه‌ها» 1 برنامه 10 دقیقه ای و «خانه و خانواده» 2 تا برنامه 15دقیقه ای را برای عیدانه مردم تدارک دیده است.

معاونت های خبر و فضای مجازی هم ضمن اطلاع‎رسانی و پوشش خبری برنامه‌ها و مراسم عید فطر در سراسر استان، گزارش‌های متعدد خبری با موضوع عید سعید فطر تهیه و پخش می‎کنند.

تصاویر

امتیاز شما