امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ارتش بدون هیج مماشاتی تهدیدات را سرکوب می‌کند

مشاهده ۳۲۳
۱۴۰۲/۰۱/۳۰- ۱۰:۲۳

امیر سرتیپ غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش به مناسبت روز ارتش با برنامه «جوان ایرانی سلام» رادیو جوان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر سرتیپ غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش اظهار کرد: ما راهبردی در ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم و این سند راهبردی ما از ابتدای شکل گیری مبارزات مردم انقلاب ما در سال ۱۳۵۷ تا الان ادامه دارد. این راهبرد بدین شکل است که ارتش پا در رکاب ولایت، جانثار و فدایی ملت باشد و ما به راهبردمان وفادار هستیم. همچنین که در دوران شکل گیری انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، اراده خداوند، خواست مردم، پشتیبانی و پیوستن ارتش به بدنه مبارزاتی را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی مطرح کردند.  

امیر سرتیپ غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) عنوان کرد: ارتش محترم در روز ۲۹ فروردین هر سال در شهرستان‌های بزرگ با ساز و برگ به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ مرزهای کشور اعلام نمایند.

 وی ادامه داد: از آن دوران خیلی گذشته است و ارتش برای نظام ماندگار شد. بعد از آن سال، هر ساله در این روز، ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان  با ساز و برگ نظامی‌به رژه می‌پردازد. در دوران هشت سال دفاع مقدس، محوریت بی نظیر ارتش و تقدیم بیش از 48000 شهید و 200 هزار جانباز به بدنه انقلاب اسلامی ایران، سند پر افتخار وفاداری ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های انقلاب بود.

امیر سرتیپ غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش تصریح کرد: بعد از دوران جنگ تحمیلی در دوران بازسازی، هر اتفاقی که بر مردم کشور عزیزمان تحمیل شد، ارتش با تمام توان در موقعیت هایی مانند: سیل، زلزله، آتش سوزی، بیماری و... در خدمت مردم بوده و خدمت رسانی انجام شده است. ما همانطور که در جنگ تحمیلی  نوک پیکان در مقابله با تهدیدات بودیم، امروز هم در کنار مردمان هستیم و به خدمت رسانی به مردم  افتخار می‌کنیم.

غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش درباره دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی‌بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان ما، از جهت آمادگی رزمی‌با هیچ زمانی حتی در زمان دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست، اگر شما امروز می‌بینید که کشور ما یک بازدارندگی مطمئن در همه حوزه‌های دفاعی و امنیتی دارد، این فقط ناشی از تعدی ما به تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتکا به درون و اتکا به نیروهای جوانی است که در حوزه‌های رزم زمینی، هوایی، دریایی و موشکی داریم.

امیر سرتیپ غلامعلیان تاکید کرد: امروز تمام مرزهای زمینی ما رصد و پایش می‌شود و ارتش جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که در مقابل با تهدیدات، بدون اینکه ما کوچکترین مماشاتی و عطوفتی نسبت به دشمنان خودمان داشته باشیم، در کسری از زمان در منطقه تهدید وارد خواهیم شد و تهدید را سرکوب خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی زمینی ایران با صلابت و اقتدار در آب های بین المللی و آب های اقیانوسی حضور دارد، برای دشمن رجز می خواند و مطمئن باشید که دشمن جرات اینکه بخواهد ما را تهدید کند را نخواهد داشت و کشور ما از نظر بازدارندگی دفاعی و امنیتی با اتکا به نیروهای جوان خودش در اوج آمادگی و اقتدار است.

امتیاز شما