امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
برنامه "ما مردم" پرس تی‌وی بررسی می‌کند؛
برنامه "ما مردم" پرس تی‌وی بررسی می‌کند؛

یک بام و دو هوای آمریکا در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی

مشاهده ۴۵۶
۱۴۰۲/۰۱/۳۰- ۱۶:۰۲
تعداد بازدید:456

بحران امنیتی میان آمریکا و چین دستمایه موضوعی برنامه "ما مردم" شبکه پرس تی‌وی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته "ما مردم" به مناسبت ممنوع شدن برنامه تیک تاک در آمریکا، نگاهی دارد به بحران امنیتی میان ایالات متحده و چین.
دانیل آریا مجری برنامه با اشاره به اینکه وقتی کشورهای دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را ممنوع می‌کنند، رسانه‌های ایالات متحده آن کشور را مانند یک کشور سانسورکننده به تصویر می‌کشند اما دولت این کشور همین رفتار را در قبال تیک تاک به این بهانه که ممکن است تأثیر بدی بر روی کودکان داشته باشد، در پیش گرفته است.
مجری "ما مردم" در ادامه این پرسش‌ها را مطرح می‌کند که جنگ تجاری فزاینده چین و آمریکا چقدر در این امر نقش دارد و نقش رسانه در اینجا چیست؟
آریا همچنین این سوال را با کارشناسان برنامه مطرح می‌کند که چه چیزی در مورد تیک تاک آنقدر خطرناک است که ایالات متحده آن را تهدیدی برای امنیت ملی خود اعلام کند؟
برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی روز پنج‌شنبه ساعت 11:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت 23:00، جمعه ساعت 10:00، شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و یکشنبه ساعت 03:00 خواهد بود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15082 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

امتیاز شما