امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

حضور معاون برون مرزی در استودیو مسابقه قرآنی شبکه جهانی سحر

مشاهده ۵۰۰
۱۴۰۲/۰۲/۰۲- ۰۷:۵۶

دکتر احمد نوروزی معاون برون مرزی رسانه ملی همزمان با شب عید سعید فطر در استودیوی مسابقه قرآنی "ساباتی نور"، کانال کردی شبکه جهانی سحر، حضور یافت .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با فرا رسیدن شب عید سعید فطر دکتر نوروزی با حضور در استودیوی پخش زنده ی مسابقه قرآنی " ساباتی نور" ، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر ، از عوامل تهیه و دست اندرکاران این برنامه تقدیر و تشکر کرد.
احمد نوروزی در این دیدار که تعدادی از مدیران شبکه جهانی سحر  نیز حضور داشتند بر ادامه اینگونه مسابقات قرآنی و تهیه برنامه ای از برندگان چندین دوره از مسابقات، تاکید کردند.  
 
 لازم به ذکر است در این دوره از مسابقه قرآنی در مرحله مقدماتی ۶۰ نفر شرکت کننده از حدود ۷۰۰ نفر متقاضی توسط هیات داوران انتخاب که ۲۷ نفر به مرحله نیمه نهایی و ۵ نفر به فینال راه یافتند که در قسمت پایانی و همزمان با آخرین روز ماه مبارک رمضان با هم رقابت کرده و سه نفر بعنوان برنده مشخص شد.
همچنین داوری مسابقه امسال بر عهده سه داور از استودیو تهران و دو داور بصورت اسکایپ و استریم باکس از شهرهای اربیل و سلیمانیه در بخش های تجوید، وقف، ابتدا، صوت و لحن بود.
                                                                                                                                                                                                       مسابقه قرآنی ساباتی نور به تهیه کنندگی محمدرضا سیاح و اجرای سلام قادر در ایام ماه مبارک رمضان هر روز مهمان خانه‌های کردزبانان شبکه جهانی سحر بود.

امتیاز شما