امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«قهرمانان معمولی» به آنتن شبکه افق رسید

مشاهده ۲۹۶
۱۴۰۲/۰۲/۰۴- ۱۳:۳۲

مجموعه مستند 13 قسمتی «قهرمانان معمولی» از امروز چهارم اردیبهشت‌ماه پخش خود را از شبکه افق آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه مستند «قهرمانان معمولی»، محصول مرکز مستند سوره، به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری و به کارگردانی مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده از امروز چهارم اردیبهشت‌ماه روانه آنتن شبکه افق می‌شود.

بدین ترتیب این مجموعه مستند ۱۳ قسمتی شنبه تا پنجشنبه ساعت 18 روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود و بازپخش آن روز بعد ساعت 00:30 و 07:00 است.

این اثر که در 13 اقلیم متفاوت روایت شده است، روایتی مستند از زندگی افرادی‌ست که شاید نام‌های بزرگ و شناخته شده‌ای نباشند اما با همت و تلاش فراوان در مسیری قدم گذاشته‌اند که موفقیت را برای ایشان به ارمغان آورده است.

«قهرمانان معمولی» قصه افرادی را به تصویر می‌کشد که در نقاط مختلف ایران آزمون و خطاهای انفرادی در زندگی داشتند و در مقطع و جایگاهی که به یک سود و منفعتی رسیده‌اند، آن را از یک فعالیت شخصی به مردم منطقه یا کل ایران تعمیم داده‌اند.

مخاطبان در این مجموعه مستند با داستان زندگی کشاورز، دامدار، معلم، کارآفرین، ورزشکار، روحانی و جهادگری آشنا می‌شوند که دور از پایتخت زندگی و مساله‌محور عمل می‌کنند.

برخی از عوامل «قهرمانان معمولی» عبارتند از تصویربرداران: مجتبی حیدری، مهدی رشوند، زهرا استادزاده، سیدمتین‌هاشمی، پوریا ترابی و مریم سردشتی، صدابرداران: عرفانه سیدمحمدی، فاطمه حسین‌مردی، محدثه مدنی و شیما فیض‌نسب، تدوین: مهدی رشوند و مریم کیومرثی، تحقیق و پژوهش: فاطمه حیدری، نویسنده: فاطمه حیدری و صبا هاشمی، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی، ساخت تیزر: مریم کیومرثی، مریم سردشتی و فاطمه حسین‌مردی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: عاطفه سادات صفوی، محدثه مدنی، فاطمه حسین‌مردی و افسانه شهباززاده، مجری طرح: آژانس مستند سو و محصول مرکز مستند سوره.

امتیاز شما