امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ورود قهرمانان ملی با انیمیشن به سیما/
ورود قهرمانان ملی با انیمیشن به سیما/

«ماجراهای نوید» رونمایی شد

مشاهده ۸۶۰
۱۴۰۲/۰۲/۰۴- ۱۴:۱۵
تعداد بازدید:860

مجموعه پویانمایی «ماجراهای نوید» تولید شبکه کودک است که با پرداخت به قهرمانان کمتر دیده شده کشور در عرصه‌های مختلف در دستور کار پخش تلویزیون قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تاکنون 2 قسمت از این مجموعه روی آنتن شبکه کودک رفته است و همزمان با  ایام عید فطر سومین قسمت از این مجموعه رونمایی شد.

«ماجراهای نوید» با کیفیت سینمایی ساخته شده است و به همین دلیل هر قسمت از این مجموعه پس از چند ماه فرایند تولید و تدوین و ساخت به آنتن شبکه کودک می رسد و به دلیل مضامینی که انتخاب کرده است پخش های متعددی دارد.

از ویدئو و پوستر قسمت سوم این مجموعه در ویژه برنامه عید فطر «سر سفره خدا» رونمایی شد و عوامل درباره این مجموعه گفتگو کردند.

محمدرضا فرزادمهر تهیه کننده این مجموعه درباره فضا و مضمون آن عنوان کرد: نوید یک نونهال است که دوست دارد کارهای خارق العاده و قهرمانی انجام دهد و ضمن آن به مردم هم کمک کند. او دوست دارد مسایل و مشکلات ریزی را که در زندگی وجود دارد با همین کارهای قهرمانی حل کند.

محمدمهدی محسنی کارگردان انیمیشن نیز درباره سختی‌های ساخت انیمیشن با اشاره به اینکه قسمت اول این مجموعه 2 دقیقه و 20 ثانیه است گفت: قسمت اول این مجموعه دو ماه و قسمت دوم حدود چهار ماه طول کشید و می توان گفت روزی یک ثانیه ساخت آن زمان برده است.
همچنین فرزادمهر در ادامه درباره خلق کاراکترهای قهرمانی عنوان کرد: ما در بخش های مختلف کشور ادم های بزرگی داریم که اتفاقات مهمی را رقم می زنند و به سهم خود کارهای بزرگی را انجام می دهند و باری را از کشور برمی دارند. کسانیکه باعث رشد و پیشرفت کشور هستند و بچه‌ها می توانند از اینها الگو و انرژی بگیرند.

مجموعه «ماجراهای نوید» در استودیو توکاانیمیشن تولید شده و محصولی از کانال نهال شبکه کودک است که به کارگردانی محمدمهدی محسنی و تهیه کنندگی محمدرضا فرزادمهر ساخته می‌شود. مهدی طهماسبی نیز مجری طرح این مجموعه است.

امتیاز شما