امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

شبکه استانی سیمای گلستان ۱۸ساله شد

مشاهده ۳۱۱
۱۴۰۲/۰۲/۰۶- ۱۴:۳۷

هجده سال از افتتاح شبکه استانی سیمای گلستان می‌گذرد و اکنون ۵۰ درصد برنامه‌های این شبکه به طور زنده روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای گلستان در مراسمی‌که به مناسبت 18 سالگی شبکه استانی در سالن اشراق این مرکز برگزار شد افزود: هم اکنون پوشش این شبکه در استان بسیار بالاست و تلاش می‌کنیم به زودی شاهد پوشش صد درصدی شبکه در استان باشیم.

شکری نیا کیفیت بخشی تجهیزات فنی و پخش برنامه‌ها با کیفیت اچ دی را هم از دیگر برنامه‌های این مرکز دانست و اظهار داشت: فرآیند این اقدام آغاز شده است و به زودی با تامین اعتبار شاهد پخش برنامه‌های اچ دی از شبکه استانی گلستان خواهیم بود.

وی همچنین افزود: نهضت تولید فیلم و سریال و برنامه‌های مختلف را در استان آغاز کردیم و در این راستا فصل دوم سریال طنز «تاکسی خنده» را در ماه مبارک رمضان برای علاقمندان روی آنتن بردیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این مراسم گفت: در سفر دوم رییس جمهور برای دیجیتال شدن همه استان اعتبار لازم درخواست می‌شود تا با تکمیل این پروژه همه مردم استان در دورترین نقاط استان از کیفیت بالای تصویر بهره مند شوند.

مهاجر با اشاره به تعامل خوب رسانه استانی با دولت افزود: رسانه با کارهای مهم فرهنگی و اجتماعی که انجام داده است توانسته اهداف دولت را در استان گلستان به خوبی محقق کند.

وی با اشاره به تلاش دست اندرکاران رسانه استانی در ساخت فیلم و سریال هایی با محوریت  اقوام در استان گلستان تصریح کرد: رسانه استانی گلستان با کمک بازیگران و هنرمندان توانمند استان توانسته با ساخت سریال های با موضوع وحدت اقوام تصویرخوبی از استان را به نمایش بگذارد و در برنامه‌های آتی از ساخت این گونه سریال ها حمایت بیشتری خواهیم کرد.

همچنین در پایان این مراسم کیک 18 سالگی شبکه گلستان برش زده و به همه همکاران بسته فرهنگی اهداء شد.

امتیاز شما