امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

فصل سوم «بیست شو» راهی آنتن می‌شود

مشاهده ۳۰۵
۱۴۰۲/۰۲/۰۶- ۱۵:۱۲

مسابقه رادیویی «بیست شو» در فصل جدید با طعم هیجان برای نوجوانان همراه مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل سوم مسابقه پرهیجان «بیست شو» راهی آنتن صبا می‌شود.
ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده این برنامه گفت: «بیست شو» یکی از مسابقات رادیویی است که با توجه به جذابیت و استقبال مخاطبان با فصل سوم همراه مخاطبان می‌شود.
حاجی اسماعیلی درباره انتخاب نام این مسابقه گفت: عبارت بیست شو برای بسیاری از شنوندگان یادآور خاطرات دوران نوجوانی و مدرسه است، همه با این جمله آشنا هستیم که «بیست شو تا....» شرطی که بسیاری از والدین و آموزگاران برای دست یابی دانش آموزان به آرزوهایشان می‌گذاشتند.

مسابقه «بیست شو» هم با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی در میان مخاطبان نوجوان و تداعی روزهای نوجوانی برای شنوندگان همراه مخاطبان می‌شود.
وی افزود: شرکت کنندگان این مسابقه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ به دنبال کسب ۲۰ امتیاز در ۵ مرحله ۴ امتیازی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مرحله اول (باصداشو ) : متنی در اختیار هر دو شرکت کننده قرار میگیرد و شرکت کنندگان باید افکت گذاری کنند.
مرحله دوم (همراه شو):ایرانگردی با بیست شو
مرحله سوم (خواننده شو):تیتراژی برای شرکت کنندگان پخش میشود که باید هر کدام نام خواننده و نام برنامه یا سریال را حدس بزنند
مرحله چهارم (حساس شو): کلمه مدنظر برنامه است و باید مخاطب تلاش کند تا به پاسخ برسد
مرحله پنجم ( خلاق شو): در این مرحله موقعیتی برای شرکت کنندگان انتخاب میشود تا در تئاتری رادیویی بازیگری خود را محک بزنند .

گفتنی است نوجوانان علاقه مند برای شرکت در این مسابقه می تواند به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ پیام ارسال کنند و یا به سایت رادیوصبا به آدرس Radiosaba.ir و سامانه هدهد مراجعه نمایند.

«بیست شو» هر شب شب ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و با اجرای احمدرضا موسوی تقدیم مخاطبان رادیو صبا میشود.

امتیاز شما