امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

شب های مهتابی سیمای شبکه آفتاب

مشاهده ۶۰۷
۱۴۰۲/۰۲/۰۹- ۱۴:۰۰

«شب های مهتابی» عنوان برنامه ای است زنده و تلویزیونی، که با پرداختن به موضوعات اجتماعی و با محوریت آموزش، سرگرمی و آگاهی بخشی و همچنین شادی و نشاط آفرینی و مقابله با آسیب های اجتماعی، هر هفته از روزهای یکشنبه لغایت چهارشنبه، ساعت 21 بمدت 50 دقیقه از سیمای شبکه آفتاب، تقدیم نگاه گرم بینندگان ارجمند این شبکه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شب های مهتابی» عنوان برنامه ای است زنده و تلویزیونی، که با پرداختن به موضوعات اجتماعی و با محوریت آموزش، سرگرمی و آگاهی بخشی و همچنین شادی و نشاط آفرینی و مقابله با آسیب های اجتماعی به تهیه کنندگی محمد گندمی، با بخش هایی همچون: آرم، وله‌های تصویری، نماهنگ، نمایش طنز و استندآپ زنده، مسابقه تلفنی، شبتون بخیر! (گزارش)، آدم خوب محلتون کیه؟ و... هر هفته از روزهای یکشنبه لغایت چهارشنبه، ساعت 21 به مدت 50 دقیقه از سیمای شبکه آفتاب، تقدیم نگاه گرم بینندگان ارجمند این شبکه می‌شود.

این برنامه تلویزیونی، با رویکرد اجتماعی و با زبان نمایش و نیز استفاده از ظرفیت های نمایشی در استندآپ ها، به وسیله بازیگران مجرب و بومی‌به موضوعات مختلف روز در جامعه می‌پردازد و ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری و آداب و رسوم بومی و محلی شهرستانهای مختلف استان مرکزی، با بخش هایی متنوع و جذاب لحظات خوبی را برای مخاطبین عزیز فراهم می‌کند.

گفتنی است این برنامه به کارگردانی: محمد علی یزدانپرست و حمید حمداوی، صدابرداری: رضا سبحانی فر، تصویربرداری: حمید کاظمی، مهدی غضنفری و مهدی مرجانی، اجرای: امید کریمی، گزارشگری: فرشاد شکیبامهر، تدوین: احمد قلعه نویی و نمایش و بازی: حمید احمری، بهمن پارسا آرا و کاظم صفری نیز تهیه و پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما