امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ای برای مجاهد انقلاب

مشاهده ۴۳۱
۱۴۰۲/۰۲/۱۰- ۱۰:۰۴

ویژه برنامه آقای نادر به مناسبت سالگرد درگذشت حاج نادر طالب‌‎زاده از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «آقای نادر» عنوان برنامه شبکه افق سیما به مناسبت سالگرد حاج نادر طالب زاده است؛ برنامه‌ای که قرار است همراه با پخش تصاویر دیده نشده از حاج نادر برای اولین بار از شبکه افق پخش شود.
این برنامه در 3 قسمت به محورهایی همچون شاگرد پروری و معلمی حاج نادر، شخصیت او در دوران دفاع مقدس و بُعد بین‌المللی و موضوع افق نو مرحوم طالب زاده می‌پردازد.
از مهمانان این برنامه محسن مقصودی برنامه ساز تلویزیون، حمید جوادی مستند ساز، مرضیه‌هاشمی خبرنگار و غلامرضا منتظمی، دبیر کنفرانس بین‌المللی افق‌نو اشاره کرد.
«آقای نادر» به تهیه‌کنندگی مصطفی فتاحی و کارگردانی حمید جواد در قالب یک برنامه گفت وگو محور قرار است از شنبه تا دوشنبه این هفته ساعت 21 روانه آنتن شبکه افق می‌شود.
حمید جوادی کارگردان ویژه برنامه «آقای نادر» گفت: «آقای نادر» از این کلیدواژه حاج نادر انتخاب شد که می‌گوید: من سربار نیستم، بلکه سرباز هستم. با توجه به وضعیتی که در جامعه حاکم است، وجود چنین شخصیت‌هایی غنیمت است.سعی کردیم در «آقای نادر» در قسمت اول و دوم بیشتر به شخصیت‌ ایشان بپردازیم.
وی افزود: در فرم برنامه‌سازی تلویزیونی ما از آن قالب گفت‌وگومحور که مرسوم است، خارج شدیم و سعی کردیم همان نگاه حاج نادر را در فرم و محتوا برنامه پیاده‌سازی کنیم. حاج نادر برای مخاطب اهمیت زیادی قائل بود و فرم برنامه را از حالت برنامه گفت‌وگومحور به نگاه مستند‌سازی خودش سوق می‌داد. این نگاه مستند‌سازی در برنامه‌های ترکیبی ریسک‌پذیر و دشوار است.
کارگردان «آقای نادر» تاکید کرد: یکسری راش‌هایی برای نخستین‌بار در این برنامه به تصویر کشیده می‌شود که قابل توجه است؛ به طور مثال ایشان در دورانی که در بیمارستان مشغول سیر درمانی خود بود، جلساتی با افرادی همچون وحید جلیلی درباره موضوعات متنوعی داشت که از حیث برنامه‌سازی تلویزیونی مهم به حساب می‌آید.
وی یادآور شد: حاج نادر احتیاج به تعریف و تمجید دیگرانی همچون بنده ندارد، چرا که در طول حیات خود تریبون داشت و تلاش‌های زیادی برای اثبات افکار خود داشت. حرف‌های زیادی طی این مدت مطرح کرد.

ویدئوها

امتیاز شما