امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«زندگی پس از زندگی» و «محفل» پربیننده ترین برنامه‌های افطار در رمضان ۱۴۰۲

مشاهده ۶۴۱
۱۴۰۲/۰۲/۱۱- ۱۰:۴۶

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه‌های سیما در رمضان ۱۴۰۲، از میان برنامه‌های افطار سیما، «زندگی پس از زندگی» با ۲۶.۷ درصد بیننده در صدر برنامه‌های پرمخاطب افطار سیما قرار گرفت. برنامه قرآنی «محفل» از شبکه سه سیما نیز با ۱۹.۷ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه‌های سیما در رمضان ۱۴۰۲، نشان می دهد ۴۱.۱ درصد مردم، مخاطب برنامه‌های افطار و ۲۲ درصد، مخاطب برنامه‌های سحر تلویزیون بودند. این درصدها سال گذشته به ترتیب ۲۶.۶ و ۱۷.۴ بوده است که نشان از رشد بینندگان دارد.

بر اساس نتایج این نظر سنجی، از میان برنامه‌های افطار سیما، «زندگی پس از زندگی» با ۲۶.۷ درصد بیننده و ۹۱.۳ درصد رضایت زیاد، در صدر برنامه‌های پرمخاطب افطار سیما قرار گرفت. فصل سوم این برنامه که در ماه رمضان سال گذشته پخش شده بود ۱۴ درصد بیننده را از آن خود کرده بود.

برنامه قرآنی «محفل» از شبکه سه سیما نیز با ۱۹.۷ درصد در رتبه دوم قرار گرفت. ویژه برنامه‌های افطاری مراکز استانی هم با ۱۲.۶ درصد در رتبه بعدی جای گرفت.

از میان برنامه‌های سحر سیما نیز، ویژه برنامه‌های استانی با ۹.۹ درصد مخاطب در صدر قرار گرفت. برنامه «ماه من» از شبکه سه سیما با ۹.۴ درصد و «ماه خدا» از شبکه یک سیما با ۶.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بر همین اساس، ۳۲.۸ درصد از مخاطبان بیننده برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه‌های سیما بوده اند که ۱۶.۳ درصد ترتیل خوانی‌ها را از شبکه سه پیگیری کرده اند. ۳۱.۶ درصد مخاطبان نیز شاهد سخنرانی‌های مذهبی سیما بوده اند که شبکه سه با ۱۶.۲ درصد بیشترین میزبان این بینندگان بوده است. برنامه‌های مناجات خوانی (ادعیه‌خوانی) پخش شده از تلویزیون نیز پذیرای ۳۲.۲ درصد از مخاطبان بوده است.

امتیاز شما