امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

موج جوونی رادیو آفتاب

مشاهده ۳۵۳
۱۴۰۲/۰۲/۱۱- ۱۰:۵۰

«موج جوونی» عنوان برنامه ای است زنده و رادیویی که با موضوع جوان و پرداختن به مسائل مرتبط با جوانان و همچنین محوریت افزایش آگاهی بخشی درخصوص موضوعات مبتلابه دوران جوانی و گذراندن اوقات فراغت جوانان، هر هفته روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 16:15 به مدت 45 دقیقه از رادیو آفتاب تقدیم شنوندگان ارجمند می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «موج جوونی» عنوان برنامه ای رادیویی است که با موضوع جوان و پرداختن به مسائل مرتبط با جوانان و همچنین محوریت افزایش آگاهی بخشی درخصوص موضوعات مبتلابه دوران جوانی در حوزه‌های مختلف، اشتغال، ورزش، ازدواج، فضای مجازی، سربازی، تحصیل، گذراندن اوقات فراغت، موضوع جوانی جمعیت و... به تهیه کنندگی خانم فاطمه آتانی و با بخش هایی همچون: آرم، گزارش، گفتار رادیویی، گزارش از شهرستانها، جوان موفق، کارشناس، موسیقی و ترانه، ارتباط تلفنی، پیامک و... هر هفته روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 16:15 به مدت 45 دقیقه از بصورت زنده از صدای شبکه آفتاب به سمع و نظر شنوندگان عزیز این شبکه میرسد.

این برنامه زنده ی رادیویی با صدابرداری: زهره میرزایی، جواد نیکدل و محمد علی زهره وند، گویندگی: شهپر عسگری و گزارشگری امیر غفاری نیز تهیه و پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما