امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی یکی از تهیه کنندگان صداوسیمای گلستان به عنوان چهره هنر سال انقلاب اسلامی

مشاهده ۲۶۵
۱۴۰۲/۰۲/۱۱- ۱۴:۰۲

مجتبی طالبی، تهیه کننده و نویسنده معاونت صدای گلستان در اختتامیه هفته هنر انقلاب، به عنوان چهره هنر سال انقلاب اسلامی در استان گلستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی طالبی، نویسنده و تهیه کننده معاونت صدای گلستان با توجه به تولید و پخش مستند رادیویی «روایت یک درد ... » ۵ قسمت با موضوع حجاب - تولید و پخش مستند رادیویی «درد روی درد» ۳ قسمت با موضوع اغتشاشات ۱۴۰۱ - تولید و پخش ۵ نمایش رادیویی با موضوع انقلاب اسلامی - تولید و پخش ۵ نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس، مقاومت و شهدای مدافع حرم - تولید و پخش مستند رادیویی «منادیان وحدت» با موضوع تقریب مذاهب و وحدت اسلامی - تولید و پخش مستند رادیویی «به رنگ حبیب» با موضوع اربعین - تولید و پخش نمایش رادیویی « این دست ها با چه پاک می‌شوند ... » با موضوع اغتشاشات ۱۴۰۱ - نویسندگی و تهیه کنندگی ویژه برنامه‌های ملی و مذهبی در رادیو گلستان(دفاع مقدس، انقلاب اسلامی) و فعالیت های مختلف در تلویزیون مانند گویندگی مستند و ... به عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی‌گلستان معرفی و از ایشان تجلیل شد.

اختتامیه هفته هنر انقلاب، با حضور استاندار گلستان و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌با تقدیر از هنرمندان گلستانی و معرفی چهره سال هنر انقلاب استان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

تصاویر

امتیاز شما