امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نماینده اصفهان و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد:
نماینده اصفهان و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد:

ایده‌های نو و افزایش کیفیت عوامل موفقیت رسانه ملی در نوروز و ماه مبارک رمضان

مشاهده ۴۹۰
۱۴۰۲/۰۲/۱۲- ۱۴:۴۲
تعداد بازدید:490

برنامه‌های رسانه ملی با ایده‌های نو و افزایش کیفیت بصری، فنی و محتوایی توانست در ماه مبارک رمضان عطر قرآن، معنویت و شمیم اهل بیت عصمت و طهارت را در خانواده‌های ایرانی منتشر کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از معاونت حقوقی و امور مجلس صدا و سیما، عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی‌با ارسال نامه ای به رئیس رسانه ملی، از پخش ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز در شبکه‌های مختلف قدردانی کرد.

مقتدایی در این نامه آورده است: با عنایت به اقبال و نظر مساعد مخاطبین رسانه ملی در مورد برنامه‌های صدا و سیما در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، این رسانه توانسته است نظرات مخاطبان را به خود جلب کند و با ایده‌های نو و افزایش کیفیت بصری، فنی و محتوایی برنامه سازی متناسب با سلایق مخاطبان و با توجه به هجمه‌های وسیع شبکه‌های ماهواره ای علیه خود، موفقیت های قابل توجه ای در افزایش اعتبار خود نزد افکار عمومی‌به دست آورد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پخش این برنامه‌ها را حد بالاتری از پیشگامی در اقدامات فعال رسانه ای و به تبع آن، تحقق تقویت سرمایه اجتماعی رسانه ملی دانست و گفت: برنامه‌های «محفل»، «زندگی پس از زندگی» و «حسینیه معلی» توانسته اند عطر قرآن، معنویت و شمیم اهل بیت عصمت و طهارت را در خانواده¬های ایرانی منتشر سازند.

وی همچنین به ویژه برنامه‌های «یک شهر ضیافت» و «همسایه با ماه» که در ماه مبارک رمضان از شبکه اصفهان پخش شد اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها با فراهم نمودن آزادی بیش از 230 زندانی جرائم مالی و افزایش معنویت در بین مخاطبان موفقیت های کم نظیری کسب کردند.

مقتدایی در پایان ضمن قدردانی از رئیس رسانه ملی، تهیه کنندگان و عوامل پرتلاش این برنامه‌ها، ابراز امیدواری کرد این گونه رویکردها که ضمن افزایش سرمایه اجتماعی، نقش رسانه ملی را در زندگی مردم و رویکردهای رفتاری اثرگذار می‌کند، تقویت شود.

یادآور می‌شود، طبق نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، برنامه‌های «زندگی پس از زندگی» شبکه چهار و «محفل» شبکه سه سیما از پرمخاطب ترین برنامه‌های ماه مبارک اعلام شد.

امتیاز شما