امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

مهمان این هفته برنامه «کار خونه» تلاش‌گرانی از استان‌های همدان و آذربایجان غربی

مشاهده ۳۳۴
۱۴۰۲/۰۲/۱۳- ۱۱:۱۲

برنامه «کار خونه» این هفته با حضور کارآفرینانی از استان‌های همدان و آذربایجان غربی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه چهارشنبه 13 اردیبهشت به معرفی فراصت نامور (کارآفرین حوزه تولید کالای خواب) خواهد پرداخت که توانسته با توجه به ظرفیتها و فضاهای موجود در شهر همدان، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود، خانواده و 22 بانو در داخل کارگاه و منازلشان شود. دکتر فاطمه کریم‌وند (کارشناس ثابت برنامه در حوزه کسب و کار) و محمدرسول شیخی‌زاده (مدیر کل کمیته امداد استان همدان) به همراه سامان نامور (حامی، همراه و برادر کارآفرین) در این برنامه حضور خواهند داشت.

شصت و هفتمین قسمت «کار خونه» روز پنجشنبه 14 اردیبهشت به معرفی زینب رحیمی (کارآفرین و تولیدکننده صنایع دستی در حوزه فرش‌بافی، نقاشی روی سفال و خیاطی) خواهد پرداخت که توانسته با توجه به ظرفیتها و فضاهای موجود در شهر صالح آباد همدان، علاوه بر خودش، برای خانواده و 7 نفر از بانوان در حیطه میناکاری، 5 نفر در حیطه خیاطی، 8 نفر در قالی‌بافی و 18 نفر در گلیم‌بافی اشتغال‌زایی کند. مونا رحیمی، حامی و خواهر کارآفرین به همراه دکتر فاطمه کریم‌وند (کارشناس ثابت کسب و کار) و محمد رسول شیخی‌زاده (مدیر کل کمیته امداد استان همدان) از تلاش‌های این بانوی کارآفرین صحبت خواهند کرد.

جمعه 15 اردیبهشت نیز از شهر ارومیه، مهندس شاهپور پروین شعار (کارآفرین موفق در حوزه گلخانه هیدروپولیک و مجموعه کشت و صنعت) معرفی می‌شود که همسر وی رؤیا شریفی به عنوان حامی و همراه موفقیت‌شان به همراه دکتر فاطمه کریم‌وند و رضا مهرافروز (مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان غربی) مطالبی را برای مخاطبان عنوان خواهند کرد. این کارآفرین موفق علاوه بر راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان توانسته با توجه به ظرفیتها و فضاهای موجود در روستای گنگچین ارومیه، برای خود، خانواده، 40 نفر از اهالی روستا در گلخانه و 18 نفر در یک مجتمع تجاری اشتغال‌زایی کند.

برنامه «کار خونه» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و اجرای مسعود فروتن است که تاکنون 65 قسمت از فصل دوم آن روانه آنتن شده و ادامه قسمتهای آن از چهارشنبه 13 اردیبهشت روانه آنتن خواهد شد و طبق روال قبل از چهارشنبه تا جمعه هر هفته حوالی ساعت 14 مهمان خانه مخاطبان می‌باشد.

امتیاز شما