امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

کانون مهر رادیو آفتاب

مشاهده ۳۵۳
۱۴۰۲/۰۲/۱۸- ۱۱:۰۶

«کانون مهر»، عنوان برنامه ای است زنده و رادیویی که با هدف بررسی و پرداختن به مسائل مرتبط با خانواده و نیازها و انتظارات آنها و همچنین با محوریت ارائه مشاوره، کمک و بیان راهکارهای کارشناسی مرتبط در این حوزه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و نیز بهبود روابط خانوادگی و ارائه الگوهای موفق، روزهای شنبه تا پنج شنبه هرهفته، از ساعت 10:10 صبح به مدت 50 دقیقه، به سمع و نظر شنوندگان عزیز رادیو آفتاب می رسد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «کانون مهر»، عنوان برنامه ای است زنده و رادیویی که با هدف بررسی و پرداختن به مسائل مرتبط با خانواده و نیازها و انتظارات آنها و همچنین با محوریت ارائه مشاوره، کمک و بیان راهکارهای کارشناسی مرتبط در این حوزه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و نیز بهبود روابط خانوادگی و ارائه الگوهای موفق، به تهیه کنندگی خانم سپیده نوری و با بخش هایی همچون: گزارش، معرفی کتاب، کارشناس، تلفن و پیامک، موسیقی، نکات خانه داری، گزارش ویژه و... روزهای شنبه تا پنج شنبه هرهفته، از ساعت 10:10 صبح به مدت 50 دقیقه تقدیم شنوندگان ارجمند صدای شبکه استانی آفتاب می‌شود.

این برنامه زنده رادیویی با صدابرداری: جواد نیکدل، محمدعلی زهره وند و زهره میرزایی، گویندگی: روشنک رودیان و گزارشگری: نگین عباسیان نیز تهیه و پخش می‌گردد.

تصاویر

امتیاز شما