امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

کارگران مجاهدان زحمتکش و بی ادعای جامعه هستند

مشاهده ۲۳۷
۱۴۰۲/۰۲/۱۸- ۱۴:۲۵

همزمان با روز جهانی کار و کارگر مدیرکل صداوسیمای استان گلستان به همراه معاونین و مدیران خود با حضور در جمع صمیمی همکاران و کارگران حوزه خدمات، پشتیبانی و فنی از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر ایشان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای گلستان در این دیدار با تبریک هفته کار و کارگر به کارگران کشور و رسانه ملی افزود: بی تردید توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مرهون همت والای کارگران است و کار، محور پیشرفت، حرکت و حیات مستمر جامعه است.

شکری نیا در ادامه بیان داشت: کارگران افراد مجاهد، تلاشگر، کم توقع و قانع هستند و برای محقق شدن شعار سال نقش بسزایی در خصوص رشد تولید بر عهده دارند.

وی با اشاره به اهمیت و گستردگی فعالیت های این قشر زحمتکش در سازمان اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و از نظر من فعالیت عزیزان مدل خوبی برای سایر بخش هاست و به حمدالله شاهد پیشرفت و تغییرات چشمگیری در این بخش هستیم.

مدیرکل صداوسیما در ادامه افزود: کارگران در یک سازمان و یا مجموعه به نوعی شبیه چرخ‌دنده‌های کارخانه هستند و در صورتی نقش خود را به درستی ایفا کنند کمک شایانی به آن مجموعه برای دستیابی به اهداف تعیین شده می‌کنند و موتو محرکه مجموعه را به حرکت در می آورند از این رو نظم و انظباط در کار این افراد در کشور و سازمان تاثیر فراوان دارد.

شکری نیا با اشاره به اهمیت کار افراد شاغل در حوزه خدمات، گفت: تکریم جایگاه نیروهای این حوزه را وظیفه خود می دانیم و تلاش می‌کنیم حقوق این عزیزان مانند سایر کارکنان و حتی بهتر و زودتر تامین شود.

در پایان مراسم از خدمات کارگران بخش خدمات، فنی وپشتیبانی با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

امتیاز شما