امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
در برنامه امشب؛
در برنامه امشب؛

«نقد سینما» تصویر زن در سینمای ایران را بررسی می‌کند/ نقد «دسته دختران»

مشاهده ۴۳۹
۱۴۰۲/۰۲/۲۲- ۱۶:۴۴
تعداد بازدید:439

جدیدترین قسمت از برنامه «نقد سینما» با موضوع تصویر زن در سینمای ایران با تاکید بر سینمای دفاع مقدس روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و میزبانی امیررضا مافی در جدیدترین قسمت که جمعه شب ۲۲ اردیبهشت‌ماه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، تصویر زن در سینمای ایران با تاکید بر سینمای دفاع مقدس را سوژه خود قرار داده است و با تینا امین زبان‌شناس و نویسنده در بخش میز گفتگوی ویژه درباره این موضوع صحبت می‌کند. 

همچنین محمد صابری و مینو خانی در «میز نقد سینمای ایران»، به تحلیل و بررسی فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، که هم‌اکنون روی پرده سینماهای سراسر کشورست، می‌پردازند. 

در «میز نقد سینمای جهان» نیز محمدرضا مقدسیان و آرش خوش‌خو از فیلم سینمایی «بنشیهای اینیشرین»، نامزد ۹ جایزه از نودوپنجمین دوره جوایز اسکار می‌گویند. 

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و به همت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما