امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «شکاف اقتصادی» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود:
در «شکاف اقتصادی» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود:

بحران بدهی‌های آمریکا

مشاهده ۲۶۳
۱۴۰۲/۰۲/۲۴- ۱۴:۰۲
تعداد بازدید:263

برنامه «شکاف اقتصادی» شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی بحران بدهی‌های مالی آمریکا می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، بحران بدهی‌های ایالات متحده آمریکا با توجه به مشکلات اقتصادی موجود را زیر ذره بین می‌برد. در این برنامه ضمن می‌بینیم از ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) میزان بدهی‌های دولت آمریکا به سقف تعیین‌ شده از سوی کنگره یعنی چیزی در حدود ۳۱ هزار میلیارد دلار رسید. بدهی‌های دولتی آمریکا چه از لحاظ تأثیر بر نحوه عملکرد خدمات عمومی داخل این کشور و چه از لحاظ تأثیر بر اقتصاد جهانی بسیار حائز اهمیت است. در این وضعیت دولت دیگر نمی تواند برای گذراندن امور روزمره خود حتی وامهای کوتاه مدت بگیرد. چنین شرایطی باعث تاثیرات منفی گسترده در بازارهای مالی جهان و پیامدهای بد اقتصادی خواهد شد و حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا افراد و سازمان‌هایی که اقتصاد را در ایالات متحده مدیریت می‌کنند چه با عدم توافق ادامه رشد سقف بدهی، یا برعکس قادر به کنترل بحران اقتصادی موجود خواهند شد؟

برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه ساعت 04:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 11:00،13:00،18:30 و روز سه شنبه ساعت 02:30،12:00و 16:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما