امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مطالبات مردم، فصل مشترک همکاری صداوسیما و نمایندگان استان یزد

مشاهده ۱۷۲
۱۴۰۲/۰۲/۲۵- ۱۱:۰۲

نمایندگان شهرستان‌های یزد، اشکذر و زارچ، تفت و میبد و اردکان در نشستی مشترک با مدیران صداوسیمای مرکز یزد بر همکاری متقابل به منظور تقویت شبکه استانی تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار که جوکارنماینده مردم شهرهای یزد، اشکذرو زارچ، میرمحمدی نماینده مردم شهرهای میبد و تفت و دشتی مردم شهر اردکان درمجلس شورای اسلامی حضور داشتند با مدیران صداوسیمای مرکز یزد از همراهی صداوسیمای استان یزد با نمایندگان درانعکاس و پیگیری مشکلات مردم قدردانی کردند.

 جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به نقش کلیدی رسانه ملی به لحاظ تاثیرگذاری در جامعه، گفت: دنیا، دنیای تغییر و تحول است و صداوسیما نیز باید با تحولی جدی وارد عرصه شود تا با ارائه برنامه‌های مخاطب پسند و تاثیرگذار در جامعه جریان سازی کند.

 محمدصالح جوکار اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مناطق مختلف استان آماده کمک به رسانه ملی در حوزه تحول و همچنین آماده پاسخگویی به مطالبات بحق مردم هستند.

میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم به ضرورت تقویت زیرساخت‌های صدا و سیمای مرکز یزد اشاره کرد و گفت: در این مسیر در جلسه تلفیق مجلس شورای اسلامی‌با رئیس رسانه ملی مشکلات را مطرح و رفع آن را دنبال می‌کنیم.

 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با بیان اینکه امروز فضای مجازی گوی سبقت را از رسانه‌ها می‌رباید، اظهار داشت: در این بین باید با نگاه حرفه‌ای و عامه پسند به تهیه و تولید برنامه‌های فاخر و مستند پرداخت.

 دشتی گفت: یزد، ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری دارد که صداوسیما می‌تواند با انعکاس آن در سطح ملی در بهتر دیده شدن شهر جهانی یزد گام بردارد.

در این دیدار نمایندگان با حضور بر مزار و مرقد شهید گمنام آرمیده در صداوسیما با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات صدا و سیمای استان یزد بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام این مرکز تاکید کردند.

کریمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد هم با قدردانی از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ برای پاسخگویی به مطالبات مردم، گفت: وظیفه خود می‌دانیم که دستاورد‌های نمایندگان را پوشش دهیم و کمک کنیم تا عملکرد آن‌ها در حوزه‌های انتخابیه به بهترین وجه نشان داده شود.

تصاویر

امتیاز شما