امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
تهیه‌کننده برنامه با مهر مطرح کرد؛
تهیه‌کننده برنامه با مهر مطرح کرد؛

از اخبار فیک صهیونیست‌ها چه می‌دانید؟/ «ساعت به وقت قدس» تنظیم است

مشاهده ۴۴۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۵- ۱۲:۱۹
تعداد بازدید:448

تهیه‌کننده «ساعت به وقت قدس» درباره این برنامه هفتگی، بیان کرد که تلاش دارند در این برنامه به شبهات فراگیر درباره مساله فلسطین و مقاومت پاسخ دهند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر تاجیک تهیه کننده «ساعت به وقت قدس» درباره این برنامه که از شبکه یک پخش می‌شود به خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از ویژگی‌هایی که این برنامه را منحصر به فرد می‌کند این است که عمده تولیداتی که رسانه ملی در این زمینه داشته است موردی یا مقطعی بوده و یا حداکثر به صورت فصلی بوده است اما این برنامه درازمدت است.

وی اضافه کرد: تصمیمی‌گرفته شد در دوره جدید مدیریت صداوسیما که بحث مقاومت فلسطین به شکل جدی و هفتگی به آن پرداخته شود. طبیعتاً این تصمیم مسئولیت ما را زیاد می‌کند تا بتوانیم نکات و شبهاتی را که در این زمینه مطرح می‌شود را به زبان امروزی و به شکل هنرمندانه پاسخ دهیم.

این مستندساز تصریح کرد: آغاز کار را با روز قدس گذاشتیم که اولین قسمت قبل از روز قدس پخش شد و از آن زمان به بعد برنامه هفتگی جلو می‌رود. بخش‌های متنوعی را برای برنامه پیش بینی کردیم. بیش از ۴۰ مؤسسه مردم نهاد در حوزه فلسطین فعالیت می‌کنند. ارتباط گیری با این مؤسسات برای ما خیلی مهم بود و زمان زیادی صرف شد تا با فعالان این حوزه ارتباط بگیریم. درباره شکل و ساختار برنامه با این دوستان صحبت شد و درباره محتوا مشورت کردیم.

تاجیک ادامه داد: ما به طور مداوم با سازمان‌های مردم نهادی که در حوزه فلسطین فعالیت دارند گفتگو می‌کنیم تا برنامه‌ای پویا و جذاب را برای مردم تولید کیم.

وی درباره بخش‌های مهم برنامه نیز توضیح داد: بخشی که برای ما مهم است پاسخ به شبهات در این حوزه است که ابعاد گوناگونی هم دارد بخشی از آن مسائلی است که در فضای اجتماعی مطرح می‌شود و طبیعتاً توسط وابستگان رژیم صهیونیستی این اخبار فیک منتشر و ترویج می‌شود. ما از اساتید برجسته حوزه مقاومت اسلامی و فلسطین دعوت کرده‌ایم که بیایند و سوالات نسل جوان را پاسخ دهند.

تهیه‌کننده «ساعت به وقت قدس» اضافه کرد: از بخش‌های پرطرفدار برنامه هم بخش فضای مجازی است که ما مطالب مهمی‌که در فضای مجازی در حوزه فلسطین مطرح می‌شود و اتفاقاتی را که داخل سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهد انتخاب می‌کنیم و برای مخاطب ارائه می‌کنیم.

وی افزود: این بخش تا حدی تعاملی هم هست یعنی از ویدئوها و کلیپ‌هایی که مردم در فضای مجازی تولید می‌کنند نیز در برنامه پخش می‌شود. همچنین نظرات مختلف شخصیت‌های بین‌المللی و حتی یهودیان مخالف رژیم صهیونیستی را مطرح می‌کنیم. حتی بعضی از سخنانی که مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی در خصوص اضمحلال رژیم می‌گویند مطرح می‌شود تا بدانیم این بحث فقط در ایران مطرح نشده و در دنیا هم مطرح است و خود رژیم صهیونیستی هم به آن اذعان دارد.

تاجیک در پایان گفت: طبیعتاً مسیر طولانی است و ما برنامه‌ریزی می‌کنیم که از همه ظرفیت‌های موجود از کارشناسان جدید و از دانشگاه‌ها بهره بگیریم و تلاشمان این است که اتفاقات خوبی برای برنامه رخ دهد.

امتیاز شما