امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
قطبی:
قطبی:

سرمایه گذاری خراسان جنوبی روی بازی‌های پاراآسیایی چین است

مشاهده ۱۹۷
۱۴۰۲/۰۲/۲۵- ۱۲:۳۱
تعداد بازدید:197

محسن قطبی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: ستاد ویژه‌ای در استان خراسان جنوبی برای بازی‌های پاراآسیایی تشکیل شده تا هم سهمیه کسب شود و هم این رویه برای سال‌های آینده ادامه دار شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن قطبی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با برنامه «ایران خاک دلیران» رادیو ورزش گفت: ستاد ویژه‌ای در استان خراسان جنوبی برای بازی‌های پاراآسیایی تشکیل شده تا هم سهمیه کسب شود و هم این رویه برای سال‌های آینده ادامه دار شود.
وی اظهار کرد: علاقمندان ورزش تیمی در استان خراسان جنوبی بسیار زیاد هستند، اما زیرساخت‌ها و تجهیزات ورزشی در این استان اصلا مطلوب نیست و هزینه‌ای که باید برای توسعه ورزش استان شود صرف زیرساخت‌ها می‌شود.
قطبی درباره ورزش بانوان بیان کرد: با محدودیت‌ها و کمبود امکاناتی که در استان خراسان جنوبی داریم، اما ما در این حوزه بسیار پرقدرت هستیم و بسیاری از بانوان ورزشکار استان در تیم‌های ملی هستند.
وی در خاتمه تصریح کرد: در حوزه المپیاد ورزشی و استعدادهای برتر نیز با توجه به کمبود امکانات تمرکز بر روی ورزش‌های انفرادی است.


امتیاز شما