امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
قسمت جدید «خانه‌های نورانی» پخش می‌شود
قسمت جدید «خانه‌های نورانی» پخش می‌شود

حال و هوای روضه‌های سنتی در «خانه پهلوان محمد محمودی»

مشاهده ۳۴۶
۱۴۰۲/۰۲/۲۵- ۱۳:۵۷
تعداد بازدید:346

«خانه پهلوان محمد محمودی» به کارگردانی جواد مولانیا و تهیه‌کنندگی محمدامین نوروزی دوشنبه 25 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نوروزی در این باره گفت: «خانه پهلوان محمد محمودی» جدید سری دوم «خانه‌های نورانی» ست، مجموعه مستندی که با محوریت تبلیغ و ترویج روضه داری‌های سنتی ایران در شبکه مستند تولید شده است.
او گفت: سوژه این قسمت قهرمان اسبق کشتی جهان، سرمربی تیم ملی ناشنوایان و ستاره ایتام است، مردی که همه او را با کارهای خیرش می‌شناسند.
نوروزی افزود: در خانه این پهلوان که خیریه هم هست، بعد پدر هم فعالیت‌های خیرخواهانه رونق دارد و او امروز سرپرستی حدود 18 هزار کودک یتیم را عهده دارد است، در این خانه ماهانه یکبار روضه و در دهه اول با حضور اقشار مختلف هنرمندان، ورزشکاران، جوانمردان و لاتهای مشتی تهران روضه برقرار است.
این تهیه‌کننده گفت: پهلوان محمودی از اعتبار قابل‌توجهی برخوردار است و محفل روضه‌اش پناهی بسیاری از چهره‌ها و مردم عادی است، در این مستند با تعدادی از این چهره‌ها هم درباره حال و هوای مجلس روضه پهلوان (هییت  الایتام و  ورزشکاران تهران  انصار الحجه) گفت‌وگو کردیم.
نوروزی گفت: فصل دوم «خانه‌های نورانی» در 10 قسمت مصوب شد و «خانه پهلوان محمد محمودی» قسمت سوم این مجموعه است که در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه مستند پخش می‌شود.
«خانه پهلوان محمد محمودی» تولید جدید شبکه مستند است و از عوامل آن می‌توان به تدوینگر: محمدامین طرقی، فیلم‌بردار: رضا دیدار، صدابردار: محمد امامی، صداگذار: امیر اسماعیلی، اصلاح رنگ و نور: محمدعلی یحیی، مدیر تولید:

امتیاز شما