امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

بحران سلامت در فلسطین

مشاهده ۲۶۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۵- ۱۵:۳۰
تعداد بازدید:268

برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته بحران سلامت در فلسطین را زیر ذره بین می‌برد.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی‌وی با اجرای خوان کارلوس روسو به واکاوی محدودیت های دسترسی فلسطینی‌ها به مراقبت های پزشکی مورد نیاز می‌پردازد. در این برنامه می‌بینیم فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی، به دلیل دیوار جدایی، پست های بازرسی و دیگر محدودیت های اعمال شده توسط تل آویو، نمی توانند به اندازه کافی مراقبت های پزشکی مورد نیاز خود را دریافت کنند و در نوار محاصره شده غزه، وضعیت بسیار بدتر است. این نوار از سال 2007 تحت محاصره کامل رژیم صهیونیستی قرار دارد. محاصره ای که در این سال ها باعث مرگ صدها فلسطینی شده است که به دلیل عدم درمان کافی و تجهیزات لازم نتوانسته اند درمان لازم را برای بیماری‌های خود دریافت کنند.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 09:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما