امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اوجاقی:
اوجاقی:

مسابقات قهرمان شهر در فصل تابستان برگزار می‌شود

مشاهده ۲۹۰
۱۴۰۲/۰۲/۲۷- ۱۲:۳۸
تعداد بازدید:290

حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در گفتگویی با برنامه «صبح و ورزش» رادیو ورزش از برگزاری مسابقات قهرمان شهر در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با برنامه «صبح و ورزش» رادیو ورزش گفت: تابستان امسال مسابقات قهرمان شهر در ۱۰ رشته برای آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در جهت استعدادیابی، هویت‌بخشی به محلات و پرکردن اوقاعات فراغت برگزار خواهد شد و علاوه بر ثبت نام رایگان، تسهیلات و جوایز ویژه‌ای برای کسانی که در هر مرحله از محله به منطقه، فرامنطقه‌ای و فینال برنده شوند در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد: برای برگزاری این مسابقات جلسات ویژه‌ای با روسای هیئت‌های ورزشی، مدیران مناطق، آموزش و پرورش، رابطین فدراسیون‌ها، مساجد، پایگاه‌های بسیج و... برگزار شده است.  اوجاقی ادامه داد: مرحله مقدماتی این مسابقات در تابستان امسال در رشته‌های مادر و رشته‌هایی که اقبال عمومی دارند و در فضای باز و سالن انجام می‌شوند برگزار خواهد شد. اوجاقی با بیان اینکه رئیس کمیته ورزش کلان‌شهرها نیز هست، گفت: این مسابقات در تمام کلان‌شهرها نیز برگزار می‌شود.


امتیاز شما