امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
از ۳۰ اردیبهشت‌ماه؛روایتی از پشت پرده‌ فعالیت‌ جنبش‌های دانشجویی
از ۳۰ اردیبهشت‌ماه؛روایتی از پشت پرده‌ فعالیت‌ جنبش‌های دانشجویی

«این یک اعتراض است» روانه آنتن شبکه مستند می‌شود

مشاهده ۳۵۲
۱۴۰۲/۰۲/۲۷- ۱۵:۱۴
تعداد بازدید:352

مجموعه مستند «این یک اعتراض است» با موضوع فعالیت‌ جنبش‌های دانشجویی از ۳۰ اردیبهشت ساعت ۲۱ پخش خود را آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه مستند «این یک اعتراض است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی محمودی و نویسندگی محمدمهدی گودرزی و مهدی محمودی از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه مستندسیما می‌رود.

این مجموعه مستند که محصول شبکه مستند، مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است، روایتی چالشی و تازه از پشت پرده‌ تحرک‌ها و فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی است.

در این مجموعه تمرکزی دو چندان بر دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد شده‌ است و اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور را نیز در آن مقطع زمانی مرور می‌کند.

در مستند ۶ قسمتی «این یک اعتراض است» با برخی از چهره‌های دانشجویی فعال در آن مقطع زمانی مصاحبه و سعی شده است با دیدی نظاره‌گر، قصه‌ها و اتفاقات را روایت و تا جای ممکن از تحلیل و جبهه‌گیری دوری کند.

عوامل این مجموعه مستند عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: مهدی محمودی، نویسنده: محمدمهدی گودرزی و مهدی محمودی، سرپرست پژوهش و تحقیق: کاوه حسینی، تدوین: سیدمهدی موسوی، محمد زادمهر، روح الله قاسمی و محمدفواد تقی‌زاده، دستیار کارگردان: علیرضا مهدینژاد، تصویربردار: دانیال روزبهانی، سیدمصطفی سیدالحسینی و صادق دانا، طراحی و ترکیب صدا: عرفان حسن‌زاده، گرافیک: سعید خلیلی، مجری طرح: مرکز فرهنگی میثاق و محصول: شبکه مستند، مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت.

«این یک اعتراض است» هر شب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۰۱:۰۰ و ۱۵:۰۰ است.

تصاویر

امتیاز شما