امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

موسیقی آخر هفته با «شیش و هفت»

مشاهده ۲۴۹
۱۴۰۲/۰۲/۳۱- ۱۲:۵۹

برنامه موسیقی محور«شیش و هفت» روزهای پایان هفته با آخرین اخبار حوزه موسیقی تقدیم شنوندگان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه موسیقی محور «شیش و هفت» روزهای پایان هفته در فضایی شاد همراه مخاطبان می‌شود.
رضا عزتی تهیه کننده این برنامه گفت: تاثیر موسیقی در زندگی فرا تر از باور مردم است، در دنیایی که در آن زندگی میکنیم با توجه به مشکلات و دغدغه‌های موجود در آن، نیاز به وجود موسیقی بسیار دیده می‌شود.
موسیقی می‌تواند تأثیر زیادی بر همه ابعاد زندگی انسان چه از لحاظ جسمی و چه روحی داشته باشد. در حالت کلی می‌توان گفت گوش دادن به موسیقی در کنار کارهایی که انجام می‌دهید باعث می‌شود شما سریع احساس خستگی نکنید و به راحتی سختی‌ها و دشواری‌های کار را تحمل کنید. برنامه «شیش و هفت» مجله موسیقایی است، که در قالب طنز تلاش می‌کند با موسیقی‌ها و ترانه‌ها آخر هفته خوشی رو برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.
وی افزود: «شیش و هفت» با ریتم و انرژی بالا روزهای آخر هفته تقدیم مخاطبان میشود، بخش زیادی از این انرژی به اجرای برنامه برمی‌گردد ،که بر عهده یکی از اهالی موسیقی «شهرام نیکیار» موزیسین و خواننده خوب کشورمان است.
عزتی در باره بخش های مختلف این برنامه توضیح داد: «گفتگو با خوانندگان، آهنگسازان و اهالی موسیقی، مرور اخبار موسیقی با اجرای علیرضا سعیدی خبرنگار ومسابقه تلفنی موزیک طنز با اهالی رادیو صبا» از آیتم های مختلف برنامه این برنامه است که تلاش می‌کند مخاطب را به موسیقی علاقه مند کند و آنها را در جریان رویدادهای این حوزه قراردهد.

«شیش وهفت» پنجشنبه و جمعه ۱۸ تا ۱۹:۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی رضا عزتی و گویندگی شهرام نیکیار همراه مخاطبان است.

امتیاز شما