امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
برنامه «ایران» پرس تی‌وی به مخاطبان انگلیسی‌ زبان معرفی می‌کند؛
برنامه «ایران» پرس تی‌وی به مخاطبان انگلیسی‌ زبان معرفی می‌کند؛

از خیابان ناصر خسرو تا ترشی‌های متنوع ایرانی

مشاهده ۲۴۵
۱۴۰۲/۰۲/۳۱- ۱۳:۳۸
تعداد بازدید:245

برنامه «ایران» شبکه پرس تی‌وی نگاهی دارد به جاذبه‌های خیابان ناصر خسرو و ترشی‌های متنوع ایرانی.

ه گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «ایران» به معرفی خیابان ناصرخسرو در مرکز شهر تهران و ترشی‌های متنوع و خوش‌طعم ایرانی می‌پردازد. شهریار عظیمی‌، گزارشگر بخش اول برنامه با حضور در خیابان ناصر خسرو در مرکز شهر تهران درباره بناهای تاریخی این خیابان از جمله شمس‌العماره و مدرسه دارالفنون توضیح می‌دهد. بنای تاریخی سرای روشن و مدرسه علمیه مروی از دیگر جاذبه‌های تاریخی خیابان ناصر خسرو هستند. در بخش دوم «ایران» نیز سامسون باغستانیان گزارشگر برنامه ترشی‌های مخصوص و منحصر به فرد ایرانی را به بینندگان معرفی می‌کند.باغستانیان ضمن اشاره به اینکه ایرانی‌ها علاقه وافری به ترشی دارند، توضیحاتی درباره تنوع وسیع صدها نوع ترشی ایرانی به مخاطبان انگلیسی‌زبان برنامه می‌دهد.
برنامه «ایران» روز یکشنبه ساعت 21 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز دوشنبه ساعت 12:00، سه شنبه ساعت 07:00، چهارشنبه ساعت 03:00، پنج شنبه ساعت 08:00 و 16:00و جمعه ساعت 00:00 روی آنتن می‌رود.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15015 برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند.

امتیاز شما