امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

جایگاه بی بدیل رسانه ملی در روشنگری مردم

مشاهده ۳۰۲
۱۴۰۲/۰۲/۳۱- ۱۳:۵۷

اعضای شورای اسلامی استان با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای گلستان دیدار و در راستای تعاملات گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیما در این دیدار به جایگاه بالای شورا‌ها در جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از رسالت‌های مهم رسانه جهاد تبیین و این جهاد تبیین نشان دهنده مسیر راه از گذشته تا کنون است و هدف رسانه ملی با توجه به رویکرد جدید سازمان در سال جدید ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در میان اعضای شورای اسلامی استان و مردم برای پیشبرد اهداف و توسعه همه جانبه استان است.

شکری نیا با بیان اینکه اولویت ما در صداوسیما ایجاد امید در جامعه نسبت به آینده است اظهار داشت: صدا و سیمای گلستان این آمادگی را دارد که همه‌ی کار‌های خوب و ارزنده شورا‌ها را در استان به گوش مردم برساند و با تمام توان سعی در ایجاد امید و آگاهی و شادی و نشاط در جامعه داریم و آماده هر گونه همکاری برای افزایش تعامل بین دونهاد در جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در بین مخاطبان هستیم.

وی در پایان با اشاره به مدیریت شهری در استان بیان داشت: صداوسیما می تواند در بحث مسائل آموزش شهروندی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب قدم های مناسب با تعامل دو سویه دو نهاد بردارد.

در پایان این دیدار صمیمی اعضای شورای اسلامی استان ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل صدا و سیمای گلستان در خصوص تعامل خوبی که با شورا دارد و تاکید بر اینکه جایگاه صدا وسیما با توجه به اعتماد مردم در راستای تبیین و روشنگری بی بدیل است به بیان دغدغه‌ها، خواستار همکاری، همراهی و تعامل بیشتر صدا و سیمای استان شدند.

تصاویر

امتیاز شما