امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

افزایش امنیت روانی جامعه از شاخص های اطلاع رسانی به موقع رسانه ملی

مشاهده ۲۶۷
۱۴۰۲/۰۲/۳۱- ۱۴:۱۳

غریب آبادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همزمان با فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان به منظور تبیین و هم اندیشی برنامه‌های این هفته دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای گلستان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ گفت: امدادگران و مجموعه خدوم و پرتلاش جمعیت هلال احمر در تمام حوادث و سوانح نشان دادند که نه تنها در امدادرسانی در حوادث و بلایا از اولین گروه‌های حاضر در محل حادثه هستند، بلکه در دیگر برنامه‌ها هم بسیار فعال و کارآمد هستند.

شکری نیا اظهار داشت: این سازمان مردم نهاد در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی هم ماموریت هایی دارد و کارهای خوبی انجام می دهد و تقویت دستگاه‌های خدمت رسان از جمله هلال احمر شاخص امنیت روانی را در جامعه بالا می‌برد.

وی با اعلام آمادگی رسانه ملی و استانی در تحقق اهداف والای جمعیت هلال‌احمر، تصریح کرد: صداوسیما به عنوان یک منبع آگاهی بخش و مرجع آموزشی، می تواند همراهی خوب برای جمعیت هلال احمر در بحث فرهنگ‌ سازی حوزه‌های مختلف به ویژه سلامت باشد.

مدیرکل صداوسیما همچنین آماده سازی و فراهم کردن حضور نونهالان با لباس هلال احمر در برنامه کودک را از مهمترین برنامه  رسانه ملی در هفته هلال احمر عنوان کرد و بیان داشت: حوزه‌های مختلف خبر، سیما، صدا و فضای مجازی شبکه استانی آمادگی کامل پوشش برنامه‌های هلال احمر را دارد.

در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ضمن تشکر از میزبانی و تعامل خوب مدیرکل صداوسیما گفت: رسانه ملی امروز زبان گویای همگان و نقشی که صداوسیما در فرهنگ سازی حوزه‌های مختلف در اقشار مردم ایفا میکند، نقشی بی بدیل و مانا است.

غریب آبادی افزود: این نهاد، اقداماتی در زمینه‌های امدادی، آموزشی و حمایتی انجام می‌دهد که نیاز است مردم به ویژه در هفته هلال احمر در جریان آن‌ها قرار بگیرند و اطلاع رسانی خدمات جمعیت هلال احمر به عنوان یک دستگاه خدمات رسان به مردم امید را میان مردم تقویت می‌کند. وی با بیان اینکه یک خبر به موقع و دقیق می‌تواند عامل انگیزه امدادگران شود گفت: انعکاس به موقع و دقیق خبر می‌تواند عامل آگاهی بخشی سریع به جامعه و بالا رفتن انگیزه خادمان مردم در هلال احمر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان یاد آور شد: با توجه به اینکه از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه هفته هلال احمر نامیده شده و این جمعیت برنامه‌های بسیار متنوعی در این ایام آماده برگزاری می‌کند که پوشش رسانه ای این برنامه آگاهی جامعه را افزایش می دهد.

 

تصاویر

امتیاز شما