امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های صداوسیمای مرکز کرمان ویژه دهه کرامت

مشاهده ۳۲۷
۱۴۰۲/۰۳/۰۱- ۱۴:۰۹

همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) و آغاز دهه کرامت، صداوسیمای مرکز کرمان برنامه‌های متنوعی برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای مرکز کرمان با آغاز دهه کرامت در برنامه‌های نسیم شرق، جمعه کرمانی، خیابان جوانی، کسی خونه هست، همنوا با زائر، عطر زیره با ایجاد ارتباط های متعدد با مراکز قم و مشهد در روز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) به صورت ویژه به بیان فضائل ائمه معصومین علیهم السلام  و پخش موسیقی‌های مناسب با دهه کرامت و آیتم های گفتگو با مسئولان به این مناسبت می‌پردازد. ویژه برنامه کرمان سلام در روز ولادت امام رضا(ع) به مدت 75دقیقه، با آیتم‌های گزارش‌ مردمی، ویژگیهای یک دختر نمونه ،ارادت به امام رضا(ع) ،رونق کسب وکار،مولودی ،ترانه و ارتباط تلفنی زنده با حرم امام رضا(ع)‌ با مخاطبان همراه می‌شود.  
سیمای مرکز کرمان نیز در ایام دهه کرامت در برنامه‌های زنده صبح بخیر کرمان، زندگی زیباست، شب های کرمان و سایر برنامه‌ها همچون تازه شو، ره عشق، ستاره‌هاو سخنرانی مذهبی به تبیین کرامات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با دعوت از شعرا ء، مداحان ، خوانندگان، چهره‌های هنری، علمی، خدام امام رضا(ع) و حضور میهمانان مردمی در استودیو می‌پردازند.

ارتباط های مستقیم متعدد با حرمین مطهر حضرت معصومه (س) و  امام رضا (ع) از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام از قاب سیمای استانی پخش می‌گردد. خبر مرکز کرمان هم در این راستا پوشش خبری مراسم این ایام در سطح استان ، اطلاع رسانی برنامه‌های دهه کرامت و بارگزاری خبرهای ویژه این ایام در سایت خبرگزاری را بر عهده دارد.

تولید و انتشار مستند کوتاه کرمان دخت به مناسبت روز دختر، استوری ویژه ایام (استوری موشن) پادکست امام رضایی شویم، ویدیو کست منبر مجازی (گزیده سخنرانی بزرگان)، نماهنگ ویژه دهه کرامت، انتشار گزیده برنامه‌های سیما، صدا و خبر در شبکه‌های مجازی، وب سایت مرکز و تولید پوستر ویژه دهه کرامت از اقدامات فضای مجازی صداوسیمای مرکز کرمان خواهد بود .

امتیاز شما