امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی دستمزد پرستاران در «ایران امروز»

مشاهده ۲۴۷
۱۴۰۲/۰۳/۰۲- ۰۸:۴۹

برنامه «ایران امروز» سه شنبه دوم خرداد، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی دستمزد پرستاران می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» گروه جامعه و سلامت بیان کرد: این برنامه یک مجله رادیویی است که با حضور مهمانان مختلف چند موضوع گوناگون را بررسی می‌شود.

وی با اعلام این خبر که در برنامه سه شنبه دوم خرداد به بررسی دستمزد پرستاران خواهیم پرداخت، افزود: در حقیقت رشته پرستاری را می‌توان یکی از مهم‌ترین مشاغل حوزه بهداشت و درمان دانست که سهم بسزایی در ارتقای سلامت جامعه دارد. ولی پرستاران همواره از حقوق و دستمزد خود گلایه‌هایی دارند از همین رو با حضور دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دکترسید محمد پاک مهر عضو کمیسیون بهداشت درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی‌به برسی حقوق و دستمزد پرستاران خواهیم پردخت.

تهیه کننده برنامه «ایران امروز» تصریح کرد: همچنین در بخش پیشخوان نیز با حضورمحمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی از لایحه جامع انتخابات خواهیم گفت وسردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از افزایش جریمه تخلف های رانندگی می‌گوید.

گفتنی است «ایران امروز» گروه جامعه به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما