امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

دهه کرامت در صداوسیمای استان آذربایجان شرقی

مشاهده ۳۴۲
۱۴۰۲/۰۳/۰۲- ۱۲:۲۴

صداوسیمای استان آذربایجان شرقی، برنامه‌های مختلف را در دهه کرامت میلاد حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوارشان امام رضا (ع) تهیه و پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، " آبروی ایران " عنوان ویژه برنامه سیمای استانی است که با حضور برنامه سازان این مرکز در حرم مطهر رضوی تهیه می‌شود. در " آبروی ایران " که تهیه کنندگی آن با مهدی گوهریان است بخش های مختلفی چون بحث ها کارشناسی ، مولودی خوانی و مداحی ، نماهنگ و کلیپ های شاد ، گزارش های مردمی و آیتم درددل با امام رضا علیه السلام گنجانده شده است که در ایوان مشرف به بارگاه مطهر حضرت ثامن الحجج ضبط می‌شود. " آبروی ایران " در 12 قسمت از ابتدای دهه کرامت تا پایان آن میهمان خانه‌های بینندگان شبکه سهند شده و هر شب آنان را به زیارت بارگاه ملکوتی هشتمین ستاره فروزان آسمان امامت و ولایت می‌برد. مخاطبان شبکه سهند می توانند این برنامه را هر شب بعد از اذان مغرب به افق تبریز و از حدود ساعت 20:30 به مدت 40 دقیقه تماشا کنند. و تکرار آن فردا بعد از اذان ظهر خواهد بود. در این ویژه برنامه یونس مقدم کارگردان ، جلال اصغری مجری ، نکو – برزگر تصویربردار و بهنام ابوالحسنی صدابردار است.  

 رادیو آذربایجان شرقی هم با ویژه برنامه ای به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) به سفارش تهران و به تهیه کنندگی خانم پیری در مدت 25 دقیقه مخاطبان رادیو را همراهی می‌کند.

رادیو برون مرزی تبریز هم در این ایام برنامه‌های " شناور به تهیه کنندگی محمدرضا رحیمی – حسن صادقی، قیزیل سقاخانا به تهیه کنندگی نسرین میلانی زاده ، مشکات به تهیه کنندگی محمدرضا رحیمی – حسن صادقی ، سیزه سلام به تهیه کنندگی سجاد دشتی ، و برنامه کودک به تهیه کنندگی اکرم رضایی" را به صورت ویژه به روی آنتن می‌برد. 

 در این برنامه‌ها پخش پیام های تبریک و دلنوشته‌های مخاطبان خطاب به امام رضا و خواهر بزرگوارشان کریمه اهل بیت حضرت معصومه علیهم السلام ، پخش زیارت جامعه کبیره ،صحبت های کارشناسان درمورد زندگی گهربار امام رضا ، احادیث و اشعار رضوی و .. پیش بینی شده است.

 

 

 

امتیاز شما